Silkeormen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ser denne: Acer Aspire 8920G via en annen tråd her til 11.000 hos mamoz.no, men flere advarer mot mamoz; umulig på kundeservice. Den koster 14000 på pckiosken.no??? Jeg har 15000 og skal bruke pc'n til adobewares først og fremst. Har en hp m for lite ram og svak prosessor. Må kjøpe ny snarest. Innspill anyone? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg bruker thinkpad T400, og har CS4 kjørende for bildene jeg tar med utstyret mitt. Hittil har ikke det bydd på problemer, men når windows 7 kommer, så skal minne oppgraderes. Om du kjøper mobilt bredbånd, så kan du bruke 3G muligheten, og batteriet 6-celle holder ganske bra. Edit: Om den skal stå stille hele tiden, så blir det jo en annen sak. Jeg tenkte på maskin som skulle være med på veien. Endret 2. mai 2009 av Christian86 Lenke til kommentar
Silkeormen Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg bruker thinkpad T400, og har CS4 kjørende for bildene jeg tar med utstyret mitt. Hittil har ikke det bydd på problemer, men når windows 7 kommer, så skal minne oppgraderes.Om du kjøper mobilt bredbånd, så kan du bruke 3G muligheten, og batteriet 6-celle holder ganske bra. Åssen er den m bare 2gb ram? virker litt lite til vista? Skulle gjerne hatt tid til å vente på windows 7 Kjører xp på jobben og hp'n har/hadde vista. Vurderer denneacer'n med downgrade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå