Gå til innhold

BK :Not that cute..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt :)

 

Vi har jo 3 slanger i Norge, med hoggorm som den eneste giftige - utenom det så har vi to snoker som ikke er giftige : Buorm og slettsnok

 

Takker - grunnen til at jeg legger ut slike bilder som dette er jo at folk skal få se hvilke flotte dyr vi har her i verden, denne gang i Norge. Til og med med røde øyne !

Lenke til kommentar
Skikkelig bra. Tror nok dette er noe av det kuleste jeg har sett i BK noensinne. Jeg likte det iallefall godt.

 

 

Støy kan skyldes undereksponerte mørke partier, men jeg synes ikke det var skjemmende her. Tøft bilde.

 

Takker !

 

Ang. støyen, så er det jo noe kornete på buken der, men men får da ikke helt slett bakgrunn eller partier ute av fokus ved bruk at macroobjektiver og etter forholdene stor blender..

 

Jeg ser på meg selv som en "pixelpeeper" når det gjelder støy osv (se Snogig sitt bilde fra i går) - men jeg klarer ikke å finne noe særlig støy her, ihvertfall ikke skjemmende..

Men, smaken er jo som baken :)

Lenke til kommentar
Meget bra bilde, men åssen kom du såpass nært? Er den et ungt individ?

 

Nei, dette er en voksen hann - en sint rakker om nekta å gi seg - mye hvesing :)

 

De fleste hoggormer stikker jo, denne hadde nok ikke hula si i nærheten og valgte å prøve å skremme meg vekk.. - Dvs heving av hode og høy hvesing

Lenke til kommentar

Kjempefint portrett av noe vi heldigvis ikke har her oppe jeg bor :!:

Veldig fine myke farger og nydelig nært!

 

Om noen mener det er støyete tror jeg det er noe de har misforstått.. I mine øyne.

Når det ikke er støy i fokuspunktet og det er brukt stor blender skal jo det som ikke er i fokus nødvendigvis være uklart. Men det er ikke støy av den grunn vel!

 

Bra jobbet!

Lenke til kommentar
Flott bilde, skarpt (og hva annet kan en forvente av Sigma 150/2,8 :) ). Du er imponerende nær. Den forsøkte ikke å hogge til objektivet?

 

Takker - nei, med Sigma 150/2.8 så skal man forvente skarpe bilder :)

 

Den hogg ikke etter objektivet

 

 

Kjempefint portrett av noe vi heldigvis ikke har her oppe jeg bor :!:

Veldig fine myke farger og nydelig nært!

 

Om noen mener det er støyete tror jeg det er noe de har misforstått.. I mine øyne.

Når det ikke er støy i fokuspunktet og det er brukt stor blender skal jo det som ikke er i fokus nødvendigvis være uklart. Men det er ikke støy av den grunn vel!

 

Bra jobbet!

 

Hjertelig - ang hoggorm, så skal man vel være glad for at man har natur :)

Lenke til kommentar
Jeg ser på meg selv som en "pixelpeeper" når det gjelder støy osv (se Snogig sitt bilde fra i går) - men jeg klarer ikke å finne noe særlig støy her, ihvertfall ikke skjemmende..

Men, smaken er jo som baken :)

 

For all del skjemmer ikke støyet bildet. Men når man skal lete etter negativt i et så "perfekt" bilde, må det bli det lille støyet på buken. For all del, ta det som et positivt tegn! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...