Gå til innhold

Jarmo inn som administrator

Anbefalte innlegg

Hepp!

Vi følger opp suksessen med å utnevne tom waits for Alice som administrator, og kan i dag fortelle at den godeste Jarmo nå også tar på seg kappen. Han vil i første omgang fungere som administrator for forumområdene Fritid og Off topic, men vi jobber med litt omstrukturering så etterhvert blir nok dette litt endret.

Den godeste Jarmo ble moderator for snart 3 år siden og har i den perioden vært den som har desidert flest registrerte moderatorhandlinger. Han er vår ninja, som lusker rundt i skyggene og rydder forumet for grums og gruff og sjelden blir oppdaget. Vi er bare sjeleglad denne resursen har sagt ja til å påta seg enda mer ansvar og han får ha lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer så mye! :)

Synes dog det er på tide å gjøre mer med spill delen snart. Synes kvaliteten der har sunket i det siste, spessielt etter at TCi trakk seg og Gamer hoppet over til arbeiderpressen. Hva med noen nye moderatorer og kanskje en ny admin der? TST forsvant jo sammen med Gamer. Nesten alt fokuset har jo gått til samfunn og OT i det siste. Hva med oss gamle trofaste gamere? :cry:

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Takk, mine venner :)

Setter virkelig pris på deres lykkeønsker og gratulasjoner.

Skal prøve å gjøre mitt beste for dere som brukere og for forumet. Dog trenger jeg litt tid til å sette meg inn i mitt ansvarsområde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...