Dotten Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hepp! Vi følger opp suksessen med å utnevne tom waits for Alice som administrator, og kan i dag fortelle at den godeste Jarmo nå også tar på seg kappen. Han vil i første omgang fungere som administrator for forumområdene Fritid og Off topic, men vi jobber med litt omstrukturering så etterhvert blir nok dette litt endret. Den godeste Jarmo ble moderator for snart 3 år siden og har i den perioden vært den som har desidert flest registrerte moderatorhandlinger. Han er vår ninja, som lusker rundt i skyggene og rydder forumet for grums og gruff og sjelden blir oppdaget. Vi er bare sjeleglad denne resursen har sagt ja til å påta seg enda mer ansvar og han får ha lykke til Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Gratulerer! Er ikke i tvil om at han kommer til å gjøre en glimrende jobb. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Velkommen tilbake, o' Jarmo! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har allerede gratulert og gjør det gjerne igjen, gratulerer. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Gratulerer så mye! Synes dog det er på tide å gjøre mer med spill delen snart. Synes kvaliteten der har sunket i det siste, spessielt etter at TCi trakk seg og Gamer hoppet over til arbeiderpressen. Hva med noen nye moderatorer og kanskje en ny admin der? TST forsvant jo sammen med Gamer. Nesten alt fokuset har jo gått til samfunn og OT i det siste. Hva med oss gamle trofaste gamere? Endret 2. mai 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jarmo har flere ganger vært kort og kontant i flere modereringer her på forumet - slikt settes det pris på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) TST forsvant jo sammen med Gamer. Vi har jo TSP så det gjør ikke noe, han er faktisk bedre, et par bokstaver før. Endret 2. mai 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jarmo er en bauta, og det var på høy tid han fikk tre inn i rød drakt. Han står bak eksemplarisk innsats for forumet og han står om en representant for alt det resten av moderatoteamet bør etterstrebe å nå. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har egentlig ikke sett så voldsomt mye til Jarmo, men han har nå aldri spent ben på meg (tror jeg), så da er det vel på sin plass å gratulere Lykke til Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Velkommen skal du være, ærede kollega. Geir Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er ikke annet å gjøre enn å gratulere! Jarmo har virkelig vært en av de utrøttelige bidragsyterne her på forumet og jeg har absolutt tro på at han kan gjøre gode ting i rødt! Lykke til! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Takk, mine venner Setter virkelig pris på deres lykkeønsker og gratulasjoner. Skal prøve å gjøre mitt beste for dere som brukere og for forumet. Dog trenger jeg litt tid til å sette meg inn i mitt ansvarsområde. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Flotters! Gratulerer, og vel fortjent! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 For å si det kort: Det var f*** meg på tide! Bedre valg skal man lete lenge etter. Utrolig dyktig mann. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Rett mann på rett sted på høy tid Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gratulerer, Jarmo! Vel fortjent. Hadde jeg ikke vært så forp*** blakk, skulle jeg sendt deg noen blomster. Eller en vaffel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå