xfs Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Jeg lurte på om Elefun.no var en seriøs side? Endret 3. mai 2009 av xfs Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 De er ihvertfall oppført i brønnøysundregisteret, og det er et godt tegn. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Beste butikken eg har handla fra. Fantastisk kundeservice og alt. Skulle det være noe galt med noe, sender de deg nytt med en gang, uten spørsmål. Har handla tilnærmet alt mitt RC-utstyr der, aldri hatt problemer med de. Vant i tilleg en pris av posten i fjor Link Så denne butikken kan du helt trygt handle fra. Endret 2. mai 2009 av member-97590 Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) elefun kan du handle helt trygt hos.Handla der mange ganger.Veit om i alle fall om en hobby butikk som kjøper i fra elefun. Endret 2. mai 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Har handlet på Elefun.no for mange tusenlapper, og har aldri hatt noen problemer. Endret 2. mai 2009 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Bare gode ord om Elefun. Kjappe utsendinger, god kundeservice, og bredt utvalg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Tja, eg vet ikke om det var så kjapp levering. Bestilte meg et lagerført fly der på tirsdag og det er fortsatt ikke sendt. Nå har eg ikke erfaring med nettbutikker innenfor dette markedet fra før men innen data pleier lagervare å bli sendt ut innen påfølgende virkedag. Noe Elefun også skriver på nettsiden sin at de skal gjøre. Eg betalte da med visakort. Nå skal eg la tvilen komme butikken til gode ei stund til. Uforutsette ting kan skje den beste(ikke oppdatert lagerstatus eller noen har glemt å oppdatere sporingsinformasjonen). Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tja, eg vet ikke om det var så kjapp levering. Bestilte meg et lagerført fly der på tirsdag og det er fortsatt ikke sendt. Nå har eg ikke erfaring med nettbutikker innenfor dette markedet fra før men innen data pleier lagervare å bli sendt ut innen påfølgende virkedag. Noe Elefun også skriver på nettsiden sin at de skal gjøre. Eg betalte da med visakort. Nå skal eg la tvilen komme butikken til gode ei stund til. Uforutsette ting kan skje den beste(ikke oppdatert lagerstatus eller noen har glemt å oppdatere sporingsinformasjonen). Ville tatt en telefon til de. For meg har de allitd sendt neste virkedag, uansett om det er et svært fly, eller en liten del. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da var mine mistanker bekreftet. Elefun hadde ikke oppdatert ordren med sporingsinformasjon. Pakken var faktisk sendt dagen etter den var bestilt. Godt jobba Elefun! Det var ikke meningen å så tvil Lenke til kommentar
phanti Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det har de gjort så langt på over 20 bestillinger, med mindre det er brevpost, for det er det ikke sporing på Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det var et fly, så det var definitivt ikke brevpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå