Ratleto Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Bildetråden for treffet idag. Starter med mine egne: I fjæra: Et ensomt, forlatt stativ i skogen. Vurderte å ta adoptere det, men eieren kom tilbake til slutt. Opp et tre: Utsikten fra benken oppe på "toppen": Rett ovenifra 1: Rett ovenifra 2: Vertshuset Strandheim: En av de relativt tamme stokkendene: Grønt: Ringvebukta mot Sponhuset: Inn for landing med beina allerede i vannet: Makrofotografering med blits og hjelpeblits: Utsikten fra oppe ved bygningsmassen (på et utkikkspunkt) på Ringve botaniske hage, og ut mot Ringvebukta: Endret 2. mai 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Jorgenlm Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her er noen av bildene jeg tok på treffet i dag. Takk for en hyggelig dag, Hilsen Jørgen L.M. (11 år) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her er det diverse bilder, i kronologisk rekkefølge.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her er noen av bildene jeg tok på treffeti dag. Takk for en hyggelig dag, Hilsen Jørgen L.M. (11 år) Du verden så flotte bilder du har tatt da, Jørgen RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Takk for Ladesti-fototuren i dag. Hyggelig som alltid...og riktig greit at Yr.no tok feil igjen, også hyggelig at vi stadig får nye "deltagere" i den trivelige foto-klubben vår. Bildene mine i dag kunne nok vært bedre, men unnskyldningene er tre: 1.Hadde det veldig travelt med å prate med mange gode foto-venner - 2.Nøt turen på naturstien - 3. Har holdt på for lenge, 30 dager på rad, med macro-objektivet og uvant med 17-50mm normalzoom'n nå...men her er i hvert fall et lite knippe bilder: RandiA Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Endret 2. mai 2009 av Blippblopp Lenke til kommentar
Sille Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her kommer ett lite bidrag fra meg også.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her kommer noen bilder fra min lille foto ekskursjon.. Håvard gjør det han kan best, shiner BMW 750`n sin.. Johan sin Mercedes SL55AMG. Drømmebil i mine øyne.. Bæibsen da såklart på Johan sin SL600. Blir her brukt som rumpevarmer.. Måtte jo dokumenteres av eier mfl.. Dagens lille sjarmtroll sov som en stein hele dagen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Her kommer noen bilder fra min lille foto ekskursjon.. Har sett styggere biler ... og damer Tom Lenke til kommentar
HDR_Uber Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hei alle nye foto venner. Sender litt av det jeg har jobbet med så langt Takk for en hyggelig tur. Jeg blir nok med neste gang :!: Endret 3. mai 2009 av HDR_Uber Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 En massa fina bilder som vanligt! Her er noen av mine: #1: #2: #3: #4: #5: #6: #7: #8: #9: #10: #11: #12: #13: #14 (Blender 1.4): Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Her kommer noen bilder fra min lille foto ekskursjon.. Har sett styggere biler ... og damer Tom Skal være sikkert.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Likte spesielt godt dette: https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=298239 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 En massa fina bilder som vanligt! Her er noen av mine: :!: :!: Oddgeir på kne i primulahagen ( #11:) var da litt av et blinkskudd. Fikk ikke med meg den jeg.... RandiA Lenke til kommentar
Coracobrachialis Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Utrolig mange flotte bilder! Får se å komme meg med første helga i juli! Må prøve å få sette av tid til det Det er i hvert fall veldig motiverende å se alle de fine bildene som blir tatt og det sosiale også Har dog hatt en flott helg (sålangt) med besøk, Hitra-tur og Kaizers konsert! Igjen, flotte bilder også fra den yngste deltageren i gruppa! Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ser dere hadde en fin tur. Jeg får ta en privat tur til helga! Lenke til kommentar
Saftret Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Muligens litt sent, men her kommer mine... Mange fine bilder her! Takk for nok en trivelig tur alle sammen! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Mye bra bilder. Men kom med bilder da, dere som ikke har lagt ut noe enda. Vi var jo flere på treffet enn de 8 som har lagt ut bilder til nå (pluss sære Chris ). Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk for tur! Jeg har funnet en display beskytelse for Nikon i Ringve park. Finns det noen som savner en eller vil ha en? Her er noen bilder fra min Oly E420 og standart telezoomen. Hilsen til alle, hagen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk for tur! Jeg har funnet en display beskytelse for Nikon i Ringve park. Finns det noen som savner en eller vil ha en? Her er noen bilder fra min Oly E420 og standart telezoomen. Hilsen til alle, hagen Det var interessante og annerledes bilder fra Ladestien Det var noen som snakket om noe de hadde mistet på kamera, men det tror jeg var før vi kom til Ringve-parken. Hvis det var noen fra oss, melder de sikkert fra... RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå