Robocoop Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Installerte dette på en USB penn uten problemer og skriver derfra nå på en gammel bærbar. Mye raskere enn xubuntu. Genialt konsept! Dette må jo være fremtiden for operativsystemer, at de er på USB -pen? Endret 2. mai 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) før du bestemmer deg helt. så bør du se crunchbang også.. #! ubuntu basert distro som fint kan kjøres på 64mb minne. edit: fiksa navn på foreslått distro. Endret 2. mai 2009 av kjeLL// Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tja, kommer vel an på hva du krever. Spørs om du kun krever at gammelt ræl skal kjøre Firefox, eller om du også vil kunne installere properitære drivere eller få mobilt bredbånd via w890i til å fungere ved noen få klikk. Kjøre og installere fra USB-penn kan man gjøre fra alle distroer. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har gode erfaringer med puppy og masse forskjellig HW... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 På hovedmaskinen min virker ikke USB - pennen fant jeg ut.......... Men USB musa virker. Litt merkelig siden den fungerte på den gamle bærbare. Det må være noe med at hovedkortet er for nytt. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Testet ut Puppy fra minnepenn på PC-en til dama mi, bare for å øh... teste det. Makan til hastighet har jeg aldri sett!! Helt rått! Og hun har en relativt gammel laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå