cola01 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jeg strevde en stund med et pop-up vindu som poppet opp hele tiden og hvis jeg trykket på kryss så kom den bare opp igjen. jeg fant løsningen og vil gi den vekk sånn at ikke andre skal få det amme problemet. 1. last ned MBAM 2. kjør en scan som tok ca 1 og en halv time for meg. 3.ferdig! men HUSK ikke kjør en scan med spybot rett etter du har scannet med MBAM, grunnen er vanskelig å forklare. håper det funker for dere Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) hm Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Det kanhende det ligger litt igjen da, som ikke mbam fant. Jeg ville kjørt combofix også, men vis du ikke merker noe mer så er det kanskje løst? jeg skrev dette for å hjelpe andre da vettu..xD tror ikke jeg vil trykke på [løst] Lenke til kommentar
holmium Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sliter faktisk med nettopp dette, startet akkurat en tråd om det. Prøver ditt tips, full systemscan med mbam Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 jeg skrev dette for å hjelpe andre da vettu..xD Vi har Veiledningen som har vært opp i mange år. Lønner seg og undersøke litt og lese poster som er sticky. Combofix er er et krafig hjelpemiddel og mange ganger greier ikke MBAM og rense alt,da kan vi gå inn manuelt og ta resten med combofix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå