espenaa Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har et Epox 8RDA HK og 2 stk 512 mb Twinmos PC2700 minnebrikker. Og en AMD XP 2200. Noen som har likt/lignende og har klokka det? Hvor mye FSB tåler denne prossesoren? Hva tåler brikkene? Tips til bra kjøling f.eks? Ligger nå på 54-56 grader ved 1,8GHz. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ingen prosessorer kan klokkes like mye.... Prøv og feil, men pass på tempen!! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 XP2200 (Tbred-A) har desverre vist seg å være en litt vrien overklokker, det var noe av grunnen til at Tbred ble litt lunkent mottatt når den ble lansert. Så jeg ville ikke hatt noen store forhåpninger, ihvertfall ikke så mye som man kan få klokka XP1700+/XP2400+ til... men for all del ; PRØV Litt mer ytelse, er tross alt litt mer ytelse ... og som C0bra sa; Ingen cpu'er kan klokkes nøyaktig like mye, det er forskjell på dem... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Like stor forskjell på prosessorens overklokkings-egenskaper som et menneskes fingeravtrykk (Ja, nok en teit sammenlikning ). Noen er store, andre er midre villige. Prøv deg frem, men ikke brenn deg Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva mer er det du kan stille på vis du låser opp Tbredene ? Kan du klokke mye mer da ? Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Kan du klokke mer med det en du kan ved å bare stille FSB? BTW; er det noe rissikabelt og gjøre dette: http://xhw.dk/?menu=guider&side=vis&grid=35 ? Lenke til kommentar
kyan Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Kan du klokke mer med det en du kan ved å bare stille FSB?BTW; er det noe rissikabelt og gjøre dette: http://xhw.dk/?menu=guider&side=vis&grid=35 ? Har selv gjort det der på 2 prosessorer, å har ikke hatt noen problemer etter det, hvis det blir problemer er det jo bare å fjerne den metallstrengen. :smile: De andre måtene er vanskeligere å gå tilbake fra. Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Thnx for svar. Tror jeg skal prøve meg på det :smile: Men trenger jeg nu goop etter jeg har satt CPU på plass i gjen osv ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Thnx for svar.Tror jeg skal prøve meg på det :smile: Men trenger jeg nu goop etter jeg har satt CPU på plass i gjen osv ? Man skal helst sette på ny goop ja...men du trenger ikke, bar sjekk tempen på pc'en før du klokker den slik at du kan sammenligne tempen når du har klokka CPU'en Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Btw , har gjort det som sto på www.xhw.dk sida , men da er pluselig CPU`en 733 mhz :o Har en AMD 2200+ Tbred .. Hva kan ha skjedd feil ? har fått 733 2 ganger så jeg tviler litt på at jeg har gjort det feil ( satt tingen i feil hull eller.no ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå