Gisle1990 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei Har nettopp kjøpt meg NAS og får veldig lav øverførings hastighet. Laster øve filer med ca 8mb i sec. Mellom pcen og naset har eg en dlink dir 635. Den er satt opp som en heil rein switch. Håper eg får noen svar som kan lede til en god løsning Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Dette hadde lettare så angi nokon mulig feilkjelde om du oppgjer kva NAS det er modell og produsent. Nokre billig NAS kan godt ligge på denne hasigheiten mens dyrare fleirdiskløysninger kan ligge mykje høgare Lenke til kommentar
Gisle1990 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Naset er synology DS 207 Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bruker du SMB? I så fall, bytt til NFS så vil du oppleve helt andre hastigheter.. om den billig-NASen støtter det da, that is. Prøv FTP også, for alt er bedre enn SMB (Windows File Sharing). Lenke til kommentar
Gisle1990 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Bruke SMB ja NFS støtter NASet men har ikkje heilt fått til FTP enno. NFS har vore aktiv siden eg har sotte den opp Endret 2. mai 2009 av Gisle1990 Lenke til kommentar
Gisle1990 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 får Tilkoblingsforsøket feilet med "ECONNREFUSED - Connection refused by server i FileZilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå