Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

" Spør pick up artistene " på kvinneguiden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de greid å skape et positivt og godt bilde der inne hos jentene? Nei det har de ikke. Min konklusjon er at de er to yngre gutter som har lest The Game og tror nå de kan alt. Hadde de vært flinke PuAs så ville de greid å skapt ett positivt bilde der inne, de som har startet tråden har rett og slett mangel på sosiale antenner.

Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt ingen PUA'er klarer å skape et postivt bilde av hva de holder på med hos meg, uansett hvordan de vrir og vrenger på det. Jeg er en av de som har stilt konkrete spørsmål til dem i den tråden det vises til, og jeg er ikke videre imponert, uansett alder.

Lenke til kommentar

Jeg synes jo spesielt innledningen er fantastisk:

 

Cynebearn sier: "Hei, Mitt navn er Cynebearn og jeg er del av en hemmelig sirkel som har manefestert seg over hele verden. Til de av dere som har lest eller hørt om "The Game", Så er jeg en pick up artist."

 

Nå skal jeg ikke legge skjul på at jeg allerede har et noe skeptisk syn på folk som kaller seg PUA, men disse folka tar jo virkelig kaka. Det er en hemmelig sirkel, ja? Spennende. Nå kommer vel konspirasjonsteoriene på løpende bånd snart. Står PUA bak svineinfluensa?!

 

 

TVA_Oslo sier: "Jeg er spontan, og liker å ha sex på toalettet. Jeg har erfaring med den sexuelle delen i forhold og interaksjoner. Og mye forståelser på kvinner og sex i sammfunet."

 

De har god forståelse for kvinner og sex i samfunnet. Skulle heller likt å høre fra dem som har peiling på kvinner og sex utenfor samfunnet. Det imponerer meg mye mer.

Også liker de å ha sex på do og forstår seg såpass godt på kvinner at hele kvinneguiden ler av dem. Way to go!

 

Morsomste jeg har lest på lenge :fun:

Lenke til kommentar
Ja jeg er 17, men har mere sex erfaring en de fleste 50 åringene der ute, det er ikke hvor gammel du er som gjelder, det er hvor mye erfaring man har.

Når ble sexerfaring kun målt ut av hvor mange ganger man har hatt (random) sex? Æsj, jeg hadde ikke engang trengt å kommentere dette sitatet kjenner jeg.. :roll:

Lenke til kommentar

Prøv dette, må være rundt Oslo. For det, er endel pua's: )

Skaff endel venniner, gjerne to eller tre(så at wingmannen til duden splitter dere. (må ha utseende med seg) Putt på ørepropper på dem og ikke sitt så langt unna(Må kunne se dem pga BL&Kinoen) Man må "kunne" PUA selv, så ikke gjør det hvis du ikke vet helt hva du skal se etter for å "spotte" en, for man kan både møte de som kan det sikkelig, og de som er nybegynnere. Deretter så har du sikkret deg en nice og morsom aften,, Både for deg og dine venniner:D

 

Gjort dette et par ganger(dokumentar) og du kan se hvor sykt sjokket, eller "sure" de blir, nettopp fordi de ikke klarer å gå rundt den ene biten.. sorry til dere som prøver å bli en, men underholdning er alltid fun :D

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Fordi de har fått ett stempel som manipulerende og gjør alt for å (lyve) på seg ett ligg. Og det ligger vel nesten i forkortelsen også..

 

 

Noe av det dummeste jeg har hørt, lær hva stoffet går ut på og hva hele ideologien er før du kommenterer ubrukelige ting som dette her.

Lenke til kommentar

Ser du hva jeg skriver eller? De har fått ett stempel som manipulerende og gjør alt for å (lyve) på seg ett ligg fordi andre kun tror det går ut på The Game og MM-metoden. Tenk over hva du skriver før du kommer med slike spydige kommentarer.

Lenke til kommentar
Fordi de har fått ett stempel som manipulerende og gjør alt for å (lyve) på seg ett ligg. Og det ligger vel nesten i forkortelsen også..

 

Det er greit at hun tror at det er manipulerende og løgn kun for et ligg, og dermed ikke ser noe positivt med det. (Man kan ikke vite alt om alt)

 

Men når hun sier at hun aldri kommer til å finne noe positivt med det, så burde hun ha litt mer innsikt i temaet til å vite at det faktisk ikke går ut på manipulasjon og løgn.

 

Så dermed stiller jeg spørsmålet igjen, Hva er negativt med det?

Lenke til kommentar
Jeg tror ærlig talt ingen PUA'er klarer å skape et postivt bilde av hva de holder på med hos meg, uansett hvordan de vrir og vrenger på det.

Hva er det som er så negativt med det da?

 

Om man kun er ute etter et ligg og selvhevdelse så er det sikkert fint, men jeg er ute etter noe mer enn en PUA'er, ergo er det ikke videre positivt i mine øyne. Om man er på samme linje så ser jeg ikke noe galt i det nødvendigvis, jeg bare skjønner ikke vitsen, enkelt og greit. Virker svært kaldt og meningsløst, men det er meg. Og derfor har jeg også en kjæreste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...