Gå til innhold

Ny harddisk, Inspiron-1720

Anbefalte innlegg

Eg har en Dell Inspiron 1720 og har planer om å skaffe meg DENNE (antar att eg kan bruke Western Digital harddisker i Dell maskiner). Det eg lurer på er om garantien blir ugyldig når eg installerer en sekunder harddisk til maskinen. I følge DETTE så er det mulig å ha to harddisker. Maskinen var helt ny Juni 2008.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke at garantien blir ugylidg om du installerer en hard disk til.

Det eneste Dell sier er: "NOTE: Dell does not guarantee compatibility or provide support for hard drives obtained from sources other than Dell."

Du burde kanskje se om du kan få tak i en hard disk av samme type som er i maskinen.

I min Dell XPS M17230 var det originalt to Samsung hard disker, den ene feilet, så nå har jeg en Samsung og en Seagte hard disk. Jeg fikk Seagate HDen fra Dell da.

Lenke til kommentar

Men de harddiskene hos Dell koster over 2000,- kr og det er for mye for en harddisk.

Eg får vel ta sjansen på å kjøpe den hos komplett og se hva som skjer. Har aldri installert ekstra harddisker på bærbare før så eg får se om maskina eksploderer når eg har fått skaffa meg ny harddisk og installert den :)

Takker for svar :)

EDIT:

Eg var inne på Dell sin side og fant nøyaktig SAMME harddisk som er på komplett bare den er dyrere på Dell sine sider. Så da skal vel den på komplett sin side være kompatibel med Dell maskina mi? :)

Endret av Bløtkokt Egghue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...