delta009 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei. Vurderer å kjøpe meg en Roccat Kone gaming mus... Noen som har noen erfaringer med denne musen? Utifra det jeg har lest og sett virker den veldig bra!! Her er spekken på den: Grensesnitt: USB Trådløs: Nei Oppløsning: 3200 dpi Bilde Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Har den, og den anbefales sterkt. Er egentlig ikke annet og si. Den er utrolig bra, men er jo litt dyr. Her har du jo en test av den: Test av Roccat Kone Endret 3. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
powersound Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har den, og den anbefales sterkt. Er egentlig ikke annet og si. Den er utrolig bra, men er jo litt dyr. Her har du jo en test av den: Test av Roccat Kone Er 500.- dyrt for en bra mus? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Når jeg kjøpte den, måtte jeg ut med hele 750, så ja. Jeg synes det var dyrt. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Når jeg kjøpte den, måtte jeg ut med hele 750, så ja. Jeg synes det var dyrt. Da skjønner jeg:D men nå koster den 500.- å det er ikke SÅ farlig om den ligger som den skall og funker optimalt til sitt bruksområde. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Den er jo liksom perfekt til gaming. Masse tøffe funksjoner du kan gjøre med lysene på datamusen. Man kan også stille den i 'heartbeat' osv. At lysene går av og på som hjertebank. Så den er jo fancy, og bra. Den er litt lengre enn G5, men jeg har veldig små hender, og jeg synes den er kjempe bra. Den har for meg aldri vært noe problemer. Den hakker ikke, og den glir perfekt på musematten min. Min matte er i hard plast, så vet ikke hvordan den funker på stoff, men. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tror heller jeg hadde gått for Steelseries Ikari, kjøpte selv Ikari i desember, men etter 3 måneder begynte pekeren å bevege seg av seg selv (fikk den byttet på garantien senere), så jeg bestemte meg for å kjøpe Kone. Etter et par uker knakk scrollhjulet på den (er desverre et vanlig problem), så byggekvaliteten virker litt tvilsom. Lenke til kommentar
Holzta Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 har hatt 2stk av denne musen første mus knakk scrollhjulet trodde d var min egen feil men etter å ha kjøpt 1 ny så knakk scrollhjulet på denne også etter 2 ukers bruk. meget god og behagelig mus men virker som den er en smule skjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå