Vaenas Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ok jeg har da laget en personlig webside til en oppgave i Webdesign første året MK. Jeg fikk faktisk en 5+ på denne noe jeg mener selv er en alt for bra karakter, men i forhold til alle andre i klassen sine sider så skjønner jeg det. Så hva burde endres her? Det er ikke slik at jeg kommer til å endre noe av det, men det har med at jeg ikke vil gjøre samme feil på neste webside jeg startet på. http://vpadg.webs.com/ Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1: Bestem deg for språk. Norsk eller engelsk. 2: Home-siden din er jo tom jo! Samples av det du driver med. Bilder sier mer enn ord osv. 3: Se over hvordan du skriver ting. Litt for muntlig tone + skrivefeil som og/å 4: Noen kommer til å si det, så det kan jo likegodt være meg: Blå linjestripeting. Få den bort. Betal for å hoste/serve siden eller hva du enn må gjennomføre av ritualer eller whatever 5: Gjør e-postadressene til lenker 6: Én e-postadresse takk 7: Title. Informér oss med den. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 1: Bestem deg for språk. Norsk eller engelsk.2: Home-siden din er jo tom jo! Samples av det du driver med. Bilder sier mer enn ord osv. 3: Se over hvordan du skriver ting. Litt for muntlig tone + skrivefeil som og/å 4: Noen kommer til å si det, så det kan jo likegodt være meg: Blå linjestripeting. Få den bort. Betal for å hoste/serve siden eller hva du enn må gjennomføre av ritualer eller whatever 5: Gjør e-postadressene til lenker 6: Én e-postadresse takk 7: Title. Informér oss med den. 1. Det var noe jeg selv la merke til etter at jeg var ferdig. 2. Ja jeg vet det, det var en kommentar jeg fikk fra læreren også. Problemet var at jeg ikke fant noe å fylle home siden med. 3. Det vet jeg godt, jobber med min muntlige tone og når det gjelder skrivefeil. 4. Foreløpig blir det en gratis host til jeg faktisk får jobben jeg har søkt på. Men selvfølgelig skjønner jeg hva du mener med at jeg må få den bort. 5. og 6. Greit jeg skal gjøre e-postadressene til lenker, men hva mener du med: "En e-postadresse takk."? 7. Det var noe jeg faktisk hadde helt glemt når det gjaldt siden. Men jeg skal sørge for å få gjort det bedre neste gang. Takk for svar og alt dette skal jeg ta i betraktning til neste webside jeg lager. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 2: Home-siden din er jo tom jo! Samples av det du driver med. Bilder sier mer enn ord osv.5: Gjør e-postadressene til lenker 6: Én e-postadresse takk 2. Ja jeg vet det, det var en kommentar jeg fikk fra læreren også. Problemet var at jeg ikke fant noe å fylle home siden med.5. og 6. Greit jeg skal gjøre e-postadressene til lenker, men hva mener du med: "En e-postadresse takk."? 2: Eh, bilder for eksempel? Idéer du har, kanskje du tegner også? Fototurer du har vært på (om det er i hagen din eller i Kenya), beskrivelse av dem. Rett og slett smakebiter. Home-siden er veldig viktig, det er det første man ser.6: Hvordan skal jeg vite hvilken adresse jeg skal bruke? Skrev forøvrig "Én", altså 1, ikke to. Enda en ting jeg legger merke til: Det som står under "Vpad" er altfor lite. Gjør det mer leselig eller dropp det. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) første som slår meg er hvorfor selve linkene står på engelsk når resten av siden er på norsk. samt hvorfor det bare står "Resten finner du på devianART listet under Vaenas." uten noen linke, du kan ikke gå utfra at alle kjenner til siden der fra før eller vil gidde google seg til den (siden er forøvrig DeviantART). samt at hjørnene på header delen er såpass kornete at det ser litt paint ut, og ene tekstlinjen i headern er for liten som nevnt tidligere jeg ville nok under tvil gitt en 3r siden kunnskapen om lage siden er vist men trenger finpussing på innholdet som trekker ned Endret 2. mai 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Takk igjen. Er enig om at jeg burde ha fjernet den lille teksten under Vpad. Når det gjelder det at ting ser kornete ut så vet jeg ganske godt hvorfor... Det har med at jeg komprimerte siden på en ikke så lur måte etter jeg var ferdig. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Bare et tips til gratishost: home.no. De tilbyr gratishost og en en grei adresse som blir www.home.no/ditt-navn. De putter heller ikke inn noe reklame på siden din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå