Gjest Guest_steinar_* Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei, har nå vært sammen med kjæresten min i overkant av 4 måneder... selvsagt den søteste jenta og kan ikke tenke meg sammen med noen andre. "problemet" mitt er at jeg ikke kjenner noen følelser for henne når jeg er sammen med hun. Hun sier mye fint til meg og jeg sier da noe fint tilbake kun for å være høfflig. De eneste følelsene jeg kjenner er Sjalusi (blir ganske fort sjalu). Blir på en måte sint og taus på henne uten at hun har gjort noe. så lite som en klem med en annen gutt på fest gjør meg sjalu. Noen som føler noe lignende? har noen tips til å vri tankene mine.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Slappe av, ting blir ikke bedre om du stresser deg til det. La det gå slik det går. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 dette minner sterkt om en Slik er livet-historie jeg leste en gang. Der var det en person som deg, som ikke følte hun var glad nok i kjæresten. Men så ble kjæresten utsatt for en trafikkulykke og ganske hardt skadd, og da vellet alle følelsene plutselig fram. Og de var kjempelykkelige etterpå... Så kan være at følelsene finnes et sted i deg likevel. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Som oftest er ikke en person klar over hvor glad han/hun egentlig er i den andre før det oppstår en situasjon hvor noe skjer med den andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå