Alpha-dog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei... Har tatt en del bilder til konfirmasjonen hos fotografen nå og min far jobber på sjøen på båt. De har nettverk der, men det er så tregt at å sende bildene (slik at han kan se dem fordi det har han jo ikke gjort til nå) over MSN kommer til å ta altfor langt tid. Finnes det et sted der jeg laster opp bildene mine og så får jeg en URL eller noe lignende som jeg gir til fatter'n og da er det bare han som kan se den? Eller andre som har denne URL'en da Takker for svar denne lørdagen Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Benytt deg av Tinypic. Linken blir tilfeldig. Så lenge du ikke gir bort linken vil vel ingen kunne finne de? Edit: Evt. bruk Photobuckeet, der har man mulighet for "private bilder". Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Wow! Imponerende raskt svar! Takker så meget Nidaroo Ja, jeg tenker at man oppretter en bruker på en side (ta facebook som eksempel) og laster opp bildene der (bare at der skal ikke alle "vennene" komme å se på dem) for der får du jo en link du kan sende for å vise et bilde. Får se hva dette Tinypic er WOHO! Så nettopp nå at denne Tinypic var jo bare et nytt google bildesøk: alle kan jo finde dem der Beklager, ikke akkurat det jeg lette etter Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, kom til å tenke på det. Men Photobucket er iallefall noe som man kan gjøre privat. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flickr, har muligheter for private album. På private album kan du invitere hvem du ønsker til å se på bildene. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Flickr, har muligheter for private album. På private album kan du invitere hvem du ønsker til å se på bildene. Takk for svar Bolson Har lagd Yahoo bruker nå og lastet opp bildene (70 faktisk :O), men må fatter'n også lage seg en yahoo bruker for å kunne se bildene? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flickr, har muligheter for private album. På private album kan du invitere hvem du ønsker til å se på bildene. Takk for svar Bolson Har lagd Yahoo bruker nå og lastet opp bildene (70 faktisk :O), men må fatter'n også lage seg en yahoo bruker for å kunne se bildene? Faktisk ikke, du bruker enten Invite funksjonen som du finner under Contact, eller Guest Pass. Guest Pass får du når du står i det private "Set" og klikker på Share This. Tror du forstår når prøver. Ellers kan du sjekke Invite, Sharing og Guest Pass i Help. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå