Inc Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Sort hvit. Usikker på om jeg burde latt sjøen gli ut i en lengre eksponering Ellers er andre regler som er brutt ja := Endret 2. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Pent!!! Likte bildet svært godt, og det passet fint til s/h syns jeg Passe mørkt i mine øyne, rett og fint... Pent eksponert himmel og fint landskap. Vet ikke hva jeg skulle sette fingeren på for å være ærlig. Likte stemningen i bildet, minner meg om en sein tidlig høstkveld, med skumring, varme og fjordfiske. Tåballer opp Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Flot lysspill i himmelen, men resten ble for mørkt. Vanskelig å si om lengre eksponering hadde vært heldig, tror du ville ha fått mange utbrente partier i himmelen. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Kunne du gitt ut EXIF? Jeg ville prøvd på videre brennvidde, og fått med mer av sjøen, og hatt lenger lukkerhastighet(dermed mindre blender!). Det var også for mye svart, for min del. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Exif er ved i bildet. Høyreklikk bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå