Whalecore Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kjører nok XP til jeg kjøper neste maskin. Kan bli noen år Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg kommer nok til å skifte til OS X 10.6 Snow Leopard istedenfor Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Eg har XP en ting eg er heilt sikker på er at det blir ingen VISTA på meg. Pcen min er beregna for VISTA men care. Venter på W7 så snart SP1 kjem ut. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 venter til Vista eller Windows 7 blir ENDA mer brukbart! hahahaha xD Kjører W7 og er storfornøyd Det er du det Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 WINDOWS 7 ER MYE RASKERE EN XP, OG HAR MYE FETERE UTSEENDE OG BEDRE BRUKERVENNLIGHET EN ALLE Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 WINDOWS 7 ER MYE RASKERE EN XP, OG HAR MYE FETERE UTSEENDE OG BEDRE BRUKERVENNLIGHET EN ALLE Men langt fra perfekt kommer det garantert til å være Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 det er jo bare beta nå. Jeg tror det kommer til å være den ULLLITMATEE operativsystemet. Den slår alle på alle fronter og passer for alle Lenke til kommentar
raysv Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 WINDOWS 7 ER MYE RASKERE EN XP, OG HAR MYE FETERE UTSEENDE OG BEDRE BRUKERVENNLIGHET EN ALLE Jadu, ekstremt mye raskere Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er storfornøyd med W7RC 64-Bit . Føler jeg ikke trenger å gå tilbake til hverken XP eller Vista . Skal leke meg med RC til Ultimate blir sluppet , da skal jeg kjapt kjøpe meg 2 stk W7 Ultimate lisenser Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det avhenger av kor stabilt og kjapt det er. Blir det ikkje vesentleg betre enn Vista kjem eg sikkert til å droppe det. Brukte Vista i ein periode, men gjekk tilbake til XP, noko eg ikkje angrar på. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Win7 for the win! Kjører W7 RC1 64bit på hoved-PC'en min nå og er storfornøyd så langt! Tør dog ikke legge det inn på HTPC'en enda. Men er stor fare for at jeg må punge ut med litt penger til M$ når endelig versjon foreligger! Stor fan med andre ord! Dog vil jeg presisere at jeg har vært/er veldig fornøyd med Vista også!!! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kommer til å kjøpe ny PC sammenfallende med W7-lansering, så det er det naturlige å gjøre for meg. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kjapt spm : Var det ikke snakk om at de som kjøpte laptop / pc med Windows Vista automatisk fikk gratis W7 ? Mener det var begrenset innenfor en tidsramme ? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå vurderer jeg og gå ver til Vista, og videre til Windows 7 etterhvert... Har bestemt meg for og måtte lære meg Vista og Wndows 7 - da XP snart er helt ut Hopp over Vista, kjør på med Win7 RC til det ferdige produktet lanseres. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Temmelig garantert at jeg forblir på 7 ja ! Hvis ikke de gir meg sjangsen til og hoppe rett til 8 da tru hehe Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg skifter på dagen! Hater Vista så ubeskrivelig mye. Skulle redde filer fra en harddisk og koplet den til en Vista pc. Da ble det bare masse klager fra systemet om at jeg ikke hadde rettigheter til å laste de over. Fant en løsning men måtte gjøre samme ting om og om igjen for hver fil. Dvs. måtte få Vista til å godta en og en fil om gangen... Da var det bare 327.465 filer igjen da.. Får Vista på min Asus W90Vp(NÅR DEN KOMMER, HAR VENTET I 2 MND'ER!) Nyter XP enn så lenge jeg har det! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke direkte pga. Vista. Faktisk er det grunnet filrettighetene i NTFS-filsystemet. Du kunne på få klikk fikset slik at du slapp å godkjenne i det hele tatt. Men, man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg kommer til å kjøre W7 fram til release, men kommer ikke til å kjøpe lisens. Det blir å gå tilbake til Vista inntil jeg kjøper ny maskin med W7 preinstallert. W7 er en god del bedre enn Vista, men jeg får da gjort det jeg skal i Vista. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Drøyer nok kjøp av W7 til utgivelsesdagen + 3 måneder. Merker ikke noe sterkt behov for å droppe Vista fremfor W7 for øyeblikket så klarer nok fint å vente til mesteparten av release-bugs-ene er utryddet. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå vil jeg si at Vista til dagsdato har mer bug's enn windows 7 har. Windows vista er en ressurs 'hog' og det kan da umulig være meninga Snabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå