Zarn Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er det veldig vanlig å få en helt enorm matlyst i puberteten? Og hvis energibehovet mitt er på 2600, øker det når jeg vokser i høyden? Takk. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er nok litt induviduelt, men i fjor så vokste jeg 10 cm på hele året. Da kunne jeg spise og spise uten å legge på meg noe særlig. Så det stemmer nok det at du får økt matlyst når du vokser. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jepps. I puberteten får de fleste økt matlyst og kan spise masse uten å legge nevneverdig på seg. Kroppen vokser og utvikler seg = høyere forbrenning og mer energi til kroppen. Savner tida jeg kunne spise et halvt brød til kveldsmat uten å legge på meg et gram... Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 jess, jeg kan spise så mye dritt uten å gå opp i vekt, men nå trener jeg hver dag og da. i puberteten øker matlyst, og sexlyst Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jepp var sånn for meg også i puberteten, jeg spiste og spiste og var tynn som ei flis i mellom sommern mellom 8. og 9 og fram til 10. klasse hadde jeg vokst over 20cm og et brødmåltid besto av et halvt brød og en liter melk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå