FOXOR Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har et A7N8X med en en XP 2000 CPU og kjører XP. Når jeg trykker ctrl + alt + del så står det nederst at at cpu load er 75% mens når jeg klikker på tab`en hvor processes står så står det system idle processes 99% !!!!! Dette begynte etter jeg rensa cpu vifta/ribba og bytta paste... Non som har opplevd dette før? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 at System Idle Process bruker 99% CPU er ikke noe å bry seg om, det skal være sånn. Dette er windos-gjør-ingenting prosessen, og vil alltid være den prosessen som bruker mest CPU-tid dersom ingen andre prosesser krever CPU-tid. dersom du har noen andre prosesser som suger CPU fra deg kan det være greit å kjøre en virus-scan, spyware-scan, defrag osv osv. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg tror nok du har misforstått Edit: Bilde av fenomenet Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 ehh... du har nok ikke skjønt det.. det STÅR at 99 % av CPU er idle mens det OGSÅ står at det er 75% CPU LOAD. Den motstrider seg selv for å si det sånn... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 skjer det samme når du kjører i safe-mode? ER det noe forskjell i ytelse siden du mekka litt? kjør gjerne noen benchmarks. sikker på at du har satt kjøleren på riktig? utvid taskmanager til å vise CPU time, View->Select columns... hva har brukt mest CPU tid? Lenke til kommentar
FOXOR Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 OOOOPS ! IDE lednigen til CD-ROM sto bare halveis i ! beklager alt oppstyret :oops: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 prøv å slå av pcen da er cpu load 0% uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå