John Deere Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg plukka opp mitt første E760 Classified for et par/tre uker siden. Dette hovedkortet var Doa. Fikk et nytt i retur. I tilegg bestilte jeg EK vannblokka som er nevnt over her for å få kjølt ned nb og vreg. Temperaturen sank fra 90C til behagelige 40C Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har et lite "problem" med mitt Classified 759, når jeg bruker begge 8Pin så nekter HK'et og poste. Hver for seg funker de uten problem. Noen erfaringer? sikker på at du ikke setter i en pcie 8pins der da?? fleste psuer har vel en native 8pin og den andre er 2*4pin.. men holder å bruke en btw med mindre du skal extrem klokke.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fikk evga micro sli x58 idag Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du kan fikse pinner om du har nerver av stål og stabile hender om du vil prøve. Men det er greit å finne ut om det er det, skal du sende RMA uansett så vet du hva du skal se etter når du får det nye kortet uansett. Får ikke RMA på kortet, siden jeg har brukt det og satt inn prosessor selv osv.. Fikk bøyd på pinnene slik at ihvertfall de 2 oransje minneslotene til høyre funker igjen, og jeg får 4gb ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå