Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en fotoskriver som skriver ut A3. Utskriftene bør det helst være skikkelig kvalitet på (har ingen erfaring :p )...

Budskjett på ca. 5000kr. Planen er at den skal skriveren jeg har idag, slik at den bør takle vanlig utskrift også...

Hittil ser jeg for meg disse tre kandidatene:

- Epson Stylus Photo R2400

- Canon Pixma Pro 9000

- HP Photosmart Pro B9180

Noen som har noen kloke innvendinger å komme med? Fortell meg gjerne hvem som bør velges...

Jeg har sett gjennom liknede tråder her på forumet, som har gjort meg smartere, men desto mer usikker ;)

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ute etter en fotoskriver som skriver ut A3. Utskriftene bør det helst være skikkelig kvalitet på (har ingen erfaring :p )...

Budskjett på ca. 5000kr. Planen er at den skal skriveren jeg har idag, slik at den bør takle vanlig utskrift også...

- Canon Pixma Pro 9000

Noen som har noen kloke innvendinger å komme med? Fortell meg gjerne hvem som bør velges...

Jeg har sett gjennom liknede tråder her på forumet, som har gjort meg smartere, men desto mer usikker ;)

Takker for svar!

He, bruker selv 'HP photoSmart Pro B8850' og er svært fornøyd med denne. Stort sett samme skriver som B9180 men uten nettverk så hvis ikke dette er viktig er det noen kroner å spare. Disse skriverne bruker ca. dobbelt så store blekkpatroner som f.eks. Epson og disse kan tømmes helt før de må skiftes, noe som hjelper på utskriftsøkonomien. Anbefales!

- Canon Pixma Pro 9000

Takker for svar!

Hei, bruker selv 'HP photoSmart Pro B8850' og er svært fornøyd med denne. Stort sett samme skriver som B9180 men uten nettverk så hvis ikke dette er viktig er det noen kroner å spare. Disse skriverne bruker ca. dobbelt så store blekkpatroner som f.eks. Epson og disse kan tømmes helt før de må skiftes, noe som hjelper på utskriftsøkonomien. Anbefales!

Endret av K_59
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...