jogil Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har googlet altfor mye nå. Jeg er ute etter kunne spille sammen med mine venner live på nettet, på egen hjemmside. Finnes det noen programvare der ute som er gratis, uten lisens og masse greier? Det trenger ikke være seriøse greier, bare det fungerer Kan være interessert i windows-server og klient. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er vel noen pokerklienter som støtter multiplayer på playmoney. nå husker jeg ikke hvilke i farta Lenke til kommentar
jogil Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg må enten ha en server med tilhørende klient, for å spille med mine venner fra resten av Europa, eller web-basert via min hjemmeside. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Må det være på din egen hjemmeside, hvorfor det? Du kan spille Texas Holdem gratis med vennene dine på Facebook. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 http://www.pokerth.net/ Du kan vel ikke sette opp din egen server, men du kan lage private grupper der hvor kun du og vennene dine kan få passord. Finnes for både Mac, Linux og Windows og er open source. Lenke til kommentar
jogil Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Takk, det var det jeg trengte. PokerTH er perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå