C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg er veldig usikker på om dette er riktig underforum, siden dette ikke bare er selve bildet, men et mer helhetlig design. Men jeg mener å ha sett lignende her før, så jeg tar sjansen. Noen får flytte på tråden om det blir helt feil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Denne var jo litt morsom da Men den passer nok bedre i Visuell Kreativitet. Tom Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Du har nok rett i det med Visuell Kreativitet, ja. Rapporterer den, så kan evt. en moderator flytte på den. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hee hee... Jeg har et innebygd hat mot Samsung telefoner, så denne falt i smak (Samsung TVer er derimot min favoritt) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Telefonen var egentlig bra så lenge den virka (den virker på en måte fortsatt, hvis jeg holder fast batteriet), men det var definitivt ikke noen nedtur å bytte til Nokia. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Litt småpirk: rette striper skal være rette, uten trappetrinn slik du har på øverste kant av begge deler. Ellers, så liker jeg det. Selv har min X820 overlevd i tre år eller noe sånt, og jeg skjønner ikke helt hvordan man får til slikt, men ideen er fin Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Faen, når du sa det om trappetrinnen klarer jeg ikke å se annet. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Uff, ja. Skjedde noe krøll da jeg JPEGet den. Så det ikke før jeg lasta opp. @ Jann - Ove: den holdt vel i drøyt tre år, men jeg tror ikke den hadde godt av å ligge så mye i lomma. Da den ble veldig slitt teipa jeg den sammen og fortsatte å bruke den, det var nok det som gjorde at den brakk helt. ^^' Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Jeg likte ikke skyggen, men det er mulig det bare er meg. Ellers så det bra ut, bortsett fra det som er nevnt tidligere. Endret 4. mai 2009 av azetlitz Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå