Gå til innhold

Borgerlig konfirmasjon "poses"


Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

I morgen er det borgerlig konfirmasjon og da skal det selvfølgelig bli tatt noen bilder til takkekortene av meg. Og jeg liker å skille meg litt ut så er det noen som vet om noen heftige "poses"/stillinger jeg kan stå i. Btw, jeg er gutt med dress og sløyfe! ;)

 

Og en siste ting!

 

Trenger svar fort! ;)

 

 

EDIT:

 

Ble en liten diskusjon om hvor bra jeg hadde "skildret" mitt spørsmål her så endret på det ;)

Endret av Baby B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
So? Lat meg sitere det første innlegget ditt:

 

Og jeg liker å skille meg litt ut så er det noen som vet om noen heftige "poses"/stillinger jeg kan stå i.

 

 

Vel, du ville iallfall oppnådd dette ved å ta mitt forslag ;)

Det kan nok hende x) Men greia var at jeg liksom ikke vil bare stå rett fram på bilde sånn som ALLE andre gjør. Ville liksom noe annet :p

Lenke til kommentar
Det er jo ganske epic med dem som tar et "hoppebilde" for å si det slik, man hopper fra et eller annet, og tar bilde nedenfra i lufta slik at en ser litt flyvende ut.

 

Har sett det en gang, og det var ganske kult ;D

 

Lykke til tho!

Kanskje det ;) Kom med flere forslag hvis dere har.

Lenke til kommentar

@ kakemot: :!:

 

Forøvrig likte jeg forslaget til Jotun. Altså følgende forslag:

 

Hva med å slenge dressjakken lett og ledig over skuldra og lene deg inntil et tre?

 

Det var dritkult på 80 tallet. laugh.gif

 

Gjerne ha på deg et par oldschool solbriller eller pilotbriller samtidig. Skjorten må selvfølgelig være oppkneppet, og attituden litt rebelsk. Om du røyker kan du stå med en tent sneip i munnen og se enda mer tøff ut. Er bare å kjøpe på med 80-talls badboys i dress-imaget.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Dersom du ønsker ett originalt bilde, hva med å glemme poses ett sekund?

 

Du kan jo f.eks. legge til en helt banal, out of place ting i bakgrunnen, typ "mindfuck/shit bricks" osv. Om du vil være mer direkte kan du stå og holde noe i hendene.

 

Hva med å ta bestemor på ryggen? Jeg hadde garantert ledd meg skakk!

 

Uansett så stemmer jeg for at trådstarter poster bildet i denne tråden, slik at vi kan se hvordan det ble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...