_HKH_ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Skal flytte fra oslo til bergen i slutten av mai og trenger å leie en varebil. Noen som har erfaringer med de ulike selskapene? Jeg har litt begrenset utvalg da jeg bare er 21 år - mange selskaper har minimunsalder på 23 år for å leie. Trenger ikke den største bilen, skal ikke ha med store ting som seng, sofa osv. Hvordan er mulighetene for å leie bilen, kjøre den til bergen og levere den der? 1 Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Returbil formidler en del biler billig/gratis som må returneres til eier Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Jepp, men det er ingenting fra oslo til bergen der:) Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, det kommer forskjellige strekninger - men kort tid gjør det nok vanskelig å planlegge AVIS leier ut greie biler - kommer riktig nok ett tillegg på 125 kroner pr. døgn dersom man er under 25, men de leier ut klasse B til personer over 19 som har hatt førerkort i minst 1 år Her kan du velge utlevering og innleveringsstasjon uavhengig av hverandre ( feks. Oslo / Bergen ) Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Avis kan funke, men finnes det noen billigere? Lenke til kommentar
nls Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 kjøpe en billig bruktbil og selg/vrakpant den når du kommer til Bergen ! Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Avis kan funke, men finnes det noen billigere? jeg har hørt om et firma som heter Rentawreck. laber standar, men sikkert billig sett noen toyota hiace med firmalogoen, da får du plass til litt og. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Har sjekket rent a wreck, de har 23-års aldersgrense for leie samme med bislett bilutleie Godt mulig det blir avis nå, med mindre noen har et bedre forslag:) Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 www.pinkrental.no - eller noe. Funker fjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå