Poseboen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hei, jeg driver nå å tar mopedlappen, men jeg driver fortsatt å ser på sykler. Jeg har sett en del på Derbi Drd Pro, men også Gpr 50 Nude. Jeg har funnet en forhandler som selger Derbi Drd Pro, men ingen som selger Gpr 50 Nude 09-modellen. All hjelp med å finne en forhandler som har GPR Nude inne tas imot med takk. Jeg vil også vurdere bruktkjøpr dersom sykkelen er i bra stand og ikke er langt unna Oslo/akershus. Diskuter også gjerne forskjellen mellom Drd Pro og GPR Nude, for som sagt har jeg ennå ikke tatt noen avgjørelse. Endret 1. mai 2009 av Hamaestra Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 De forhandlerne som driver med derbi kan skaffe GPR Nude, hvis ikke så kan du jo kjøpe en som ikke er brukt så mye. Å kjøpe ny moped er et stort verditap Derbi drd er en veldig stilig moped, men har hørt at de går dårlig orginalt. Jeg personlig ville ikke ha kjøpt en r sykkel til moped. Synes det virker litt komisk når det kommer en så fin sykkel også hører du den tynne mopedlyden fra den. Synes at Gpr racing er finere enn nude. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt meg en standard moped og slengt på litt trim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå