testside Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har en PC som er tilknyttet et PCKASSE-System så jeg er veldig avehengig av å få denne til å fungere igjen, det er store tap om jeg ikke klarer det så hadde satt pris på litt hjelp da jeg ikke er super-datakyndig. Det begynte med at PC`en hengte seg litt opp i Windwos XP, så jeg holdt inne avknappen i noen sekunder for å tvinge den av. Nå kommer jeg meg ikke inn i Windows. Får opp en blåskjerm på at det er innstalert noe hardware som ikke fungerer skikkelig bla bla bla, men jeg har jo ikke endret noen komponenter i maskinen så jeg skjønner ingenting av den. Prøvde å trykke F8 for å få opp den feilsøkingsmenyen i "dos" slik jeg kunne ta en rep. av Windows XP, men det går bare noen sekunder så får jeg samme blåskjermen UANSETT hva jeg prøver på. Sikkermodus fungerer heller ikke. Har også resatt bios. noen andre forslag her til noe som kan hjelpe meg? Har forøvrig ikke cd-rom på denne maskinen, da dette er en butikk pc med touchskjerm osv. Håper på litt hjelp her. Mvh Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvis det er noe så viktig ville jeg levert maskinen inn til et pc verksted. Som Atea for eksempel, og heller ta den kostnaden det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå