BenjaminBotten Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Heiloen, jeg har snoka litt rundt på nettet etter ei god C++ programmering's bok og fant ei som så fin og feit ut. "Programmering i C++", koster ca 550 spenn. Men det var den som vekka oppmerksomheten min. Nuhvel, la oss komme til saken. De som har lest den, har dere noe å si om den? ... trenger å høre hva folk syns, og hvor informativ den var. Den skal vist være av de beste i forhold til at den er på Norsk. (Jada, jeg vet man burde lese på Engelsk, men har man kunnskapene i engelsk er det ikke vanskelig å oversette, om dere skjønner. Har også litt tidligere erfaring med både Java og C++, og forstår meg godt på begrepene, og ordene på engelsk altså) Også skal jeg også bestille meg "Programmering i Java". Og grunnen til at jeg bestiller meg bøker nå, er fordi tutorialene og guidene på nettet ikke er særlig gode, og jeg føler meg ikke kompetent nok med språkene enda, så takk for svar. (Om noen har bøkene, og ikke trenger dem mer / ikke bruker dem, så kjøper jeg gjerne for en god penge ) (Kjøper både "Programmering i C++" og "Programmering i Java" ) Takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå