phpnuke Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Har nylig laget ene hagen som en liten fotballbane, og tenkte igrunn den at vi skulle ta noen kamper der. Siden det er en årrekke siden jeg avsluttet som fotballspiller har jeg ikke lenger noe god oversikt over hvilkne fotballer som sies som gode. Skal ikke være noe dyr fotball, og heller ikke av de tyngre typene, siden barna også kanskje skal kunne bruke den. Og siden det ikke er snakk om til direkte fotball spilling. Hadde tidligere en gullfarvet Nike(?) fotball som jeg var imponert over. 4-fotball burde vel holde i denne forstand? Endret 1. mai 2009 av phpnuke Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Ingen som vet? Tenkte først og fremst på Nike T90 Strike. God ball? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er det Nike fotball du skal ha? Såfall vil jeg anbefale en som har "puter". Eller så blir ballen så glatt. Adidas ballene er de beste synes jeg. Siden du skal ha en brukbar ball til en rimelig pris så kan du se på DENNE Men det beste er å dra i butikken. Veldig vanskelig å handle baller fra nett. Dra i butikken og kjenn på hvordan ballen er. Om den er glatt, hard eller lett. Så finner du den ballen du tror passer deg best. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Sant nok, er vel smak og behag. Når jeg og tenker på det, bør ballen være komfertabel med å trikse. Litt det jeg også skal ha ballen til. :-) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg med fotball-valget, men jeg er veldig interessert i å se hvordan du har formet hagen sin som fotballbane! Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Bilder kommer. Må bare bli ferdig sånn at man kan kalle det en fotball"bane".. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er det triksin så trenger du en ball som du har kjenner du har et godt grep på. Er ballene for glatte som de billige ballene så er det et he*****. Det beste er selvfølgelig å dra til en sportsbutikk å se hva de anbefaler. Eller kjøpe den ballen du tror er rimeligst. Jeg er også interessert i å se hvordan fotball banen din ser ut. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skal du ha noe billig kan du kanskje ta en av de teamgeist-replikaene. De er sikkert tilsvarende som andre baller i samme prisklasse (dvs ~200 kroner), og så har du litt mesterskaps-feel også Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Personleg syns eg T90 striker er litt betre grunna dei større putene kontra replica fotballane til adidas som er for glatte og dårlege med ein gong ein har litt for mykje luft i dei. Nike sin er generelt betre, mjukare i putene og etter mitt syn betre for born. Skal ein ha adidas er den einaste gode, etter mitt syn, dei offisiell teamgeist fotballane som ligg rundt 1000-lappen. Syns og denne er betre enn Terra replica, men framleis litt bak Nike sin. Berre mine meiningar. Endret 4. mai 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 adidas ville jeg gått for iallfall Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Min mening er også at du bør gå for Adidas. Generelt sett synes jeg Adidas ballene er bedre. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syns og adidas er betre, men det er kun pga dei offisielle EM/VM fotballane. I billigare prisklassar er Nike betre etter mitt syn, iallfall dersom born skal bruke fotballen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Nike T90 Omni og Adidas TerraPass er to meget gode fotballer Men siden du skal ha noen ikke så dyre og ja.. det du sa i førsteposten så burde du kanskje kjøpe en undermodell av de ^^ Endret 9. mai 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Når kommer det bilder av fotball banen din i hagen? Venter i spenning nå jeg Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) *NVM* Endret 21. mai 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 haha, dere er bortkjempte ass. Ball er ball:p. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 du skjempe dorlig til og skrive(sarkasme) On-Topic: Man er ikke bortskjemt hvis man kjøper en ball til 500 kr. Det blir bare for teit... Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 EM/VM ballene til Adidas er gode, men EM ballen er litt lett Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nike Premier League ballen eller CL ballen er de du bør velge blant etter min mening. Rundt 1000 lappen for begge. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nike Premier League ballen eller CL ballen er de du bør velge blant etter min mening. Rundt 1000 lappen for begge. Premier League ballen kjøpte jeg for ca 650 kr. Men det var i England vel å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå