Gå til innhold

Skal kjøpe fotball - gode baller?


phpnuke

Anbefalte innlegg

Har nylig laget ene hagen som en liten fotballbane, og tenkte igrunn den at vi skulle ta noen kamper der. Siden det er en årrekke siden jeg avsluttet som fotballspiller har jeg ikke lenger noe god oversikt over hvilkne fotballer som sies som gode.

 

Skal ikke være noe dyr fotball, og heller ikke av de tyngre typene, siden barna også kanskje skal kunne bruke den. Og siden det ikke er snakk om til direkte fotball spilling.

 

Hadde tidligere en gullfarvet Nike(?) fotball som jeg var imponert over.

 

4-fotball burde vel holde i denne forstand?

Endret av phpnuke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det Nike fotball du skal ha? Såfall vil jeg anbefale en som har "puter". Eller så blir ballen så glatt.

 

Adidas ballene er de beste synes jeg. Siden du skal ha en brukbar ball til en rimelig pris så kan du se på DENNE

 

Men det beste er å dra i butikken. Veldig vanskelig å handle baller fra nett. Dra i butikken og kjenn på hvordan ballen er. Om den er glatt, hard eller lett. Så finner du den ballen du tror passer deg best.

Lenke til kommentar

Er det triksin så trenger du en ball som du har kjenner du har et godt grep på. Er ballene for glatte som de billige ballene så er det et he*****. Det beste er selvfølgelig å dra til en sportsbutikk å se hva de anbefaler. Eller kjøpe den ballen du tror er rimeligst.

 

Jeg er også interessert i å se hvordan fotball banen din ser ut.

Lenke til kommentar

Personleg syns eg T90 striker er litt betre grunna dei større putene kontra replica fotballane til adidas som er for glatte og dårlege med ein gong ein har litt for mykje luft i dei. Nike sin er generelt betre, mjukare i putene og etter mitt syn betre for born. Skal ein ha adidas er den einaste gode, etter mitt syn, dei offisiell teamgeist fotballane som ligg rundt 1000-lappen.

 

Syns og denne er betre enn Terra replica, men framleis litt bak Nike sin. Berre mine meiningar.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...