phpnuke Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ....har du fese, har du drete, har du rompehøle i fjese? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Herregud, har folk ikke kommet seg over denne enda? Er så vanvittig lei. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Meh, danglebærsangen er så gøøøør Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har aldri likt denne sangen. Hatet den fra første stund. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har aldri likt denne sangen.Hatet den fra første stund. Jeg liker han her allerede... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Har aldri lett så hardt og lenge som når jeg hørte danglebærsangen for første gang. Ja jeg har enkel humor og jeg liker det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Huff.. Husker da en del i klassen gikk og sang på denne. Noen hadde den på mobil til og med . Aldri likt den. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Var litt fet første gangen. FØRSTE Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Var litt fet første gangen. FØRSTE Ja, og etter det har den bare blitt mer og mer plagsom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå