Gå til innhold

Kristin H. har plassert ungene på vestkantskole. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kristin Halvosrsen er 48 (født 2 Sept 1960) gift i 1984.

Fikk første barn 1988 og nummer to i 1992 iom at jeg så en artikkel skrevet i 2005 at de var 13 & 17 dengang i 05 og referert til som "begynner å bli store/voksne".

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
velvel, uansett så er innvandringen et stort problem uansett hvordan en vrir og vender på det.

Det er uten tvil mange problemer knyttet opp mot innvandring. Det viktige er en seriøs og moden debatt rundt temaet, som ikke er preget av fordommer, forutinntatthet, og generalisering. Marginaliserte rasistiske grupperinger som Norgespatriotene kommer ikke til å være løsningen på noe som helst.

Lenke til kommentar

Synes ikke dette er så alt for merkelig. Så barna byttet skole.. kan ikke si jeg bryr meg sånn alt for mye.

Uannsett de fleste har ikke lyst å gå på en skole der 80 % er innvandrere. Selv om vi ikke vet om dette var grunnen.

Innvandring er et stort problem i Norge og det verste er at ingen har "guts" til å engang diskutere saken. De sosialistiske partiene var ALT for redde å si en eneste negativ ting om innvandring før FRP kom på banen og begynte å skrike ut om dette og fikk kjempe fremgang da begynt AP å herme etter FRP for å prøve å få tilbake stemmene. Og UTROLIG nok funket det, men det er jo så utrolig tydlig at dette er bare tom snakk.

Jeg håper virkelig at neste valg vinner et sterkt Høyre og et svakt FRP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...