Robocoop Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Leser på sidene til Noregspatriotane at dette skal være tilfelle. Skulle ikke undre meg om dette er pga innVANDRING hun har gjort det. Rart ikke noen skriver om denne dobbeltmoralen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vel, artikkelens opphav burde vel strengt tatt være rimelig grunn til tvil hvorvidt det er sannhet eller ei.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ifølge Ahmadinejadrules.com er holocaust rent oppspinn. Generelt: Våre politikere er selvfølgelig istand til å være dobbeltmoralske de også. Det ville blitt mange tråder om hvert isolerte tilfelle skulle fått sin egen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Leser på sidene til Noregspatriotane at dette skal være tilfelle. Skulle ikke undre meg om dette er pga innVANDRING hun har gjort det. Rart ikke noen skriver om denne dobbeltmoralen. God og saklig kilde dog norgespatriotene er, så har de ikke akkurat oppgitt noen kilde til påstanden sin. Kildekritikk? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det ville vel enhver fornuftige forelder av etniske norske barn gjort? Hvem vil vel la barnet være på en skole hvor 90% snakker urdu? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Artig side det der. Det jeg stusser mest på er hvorfor slike høyre radikale grupperinger eller hva jeg skal kalle de, aldri har peiling på web design. Det er lov å bruke noen kroner og leie inn noen som har litt peiling når man skal lage webside. Btw. Jeg finner ingenting om verken halvorsen eller noen vestkantskoler på siden til Norgespatriotene. Hva med å trylle frem en link? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er nevnt i en bisetning i "saken" om Jonas Gahr Støre og Martine-saken. Man skal være ganske interessert i budskapet til NP før man finner det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Har du noen lenke Robo? Finner ikke artikkelen. Det er nevnt i en bisetning i "saken" om Jonas Gahr Støre og Martine-saken. Man skal være ganske interessert i budskapet til NP før man finner det. Og der så vi dette innlegget. Kristin Halvorsen tok sine barn ut fra en østkantskole, for å plassere dem på en vestkantskole. Stinker ikke dette etter dobbelmoral, fru Halvorsen? Hvorfor kunne ikke du bare la barna dine vokse opp på en østkantskole med all innvandringsungdom, du som er en av Norges største tilhengere av fri innvandring? Det var nok slik at barna ikke følte seg helt vel i en klasse der majoriteten var ikke-vestlige innvandrere. Som snill mor innså hun sikkert problemet og flyttet ungene sine til en vestkantskole, vel vitende om at hennes integreringspolitikk absolutt ikke var noe hun ønsket å utsette sine barn for. Men som leder i SV hadde karrieren fort tatt slutt om hun hadde sagt dette offentlig. Dette er jo bare igjen et typisk eksempel på at egen karriere i politikken er viktigere enn velvære til over 4 millioner nordmenn! Dette er saken det altså dreier seg om? Er paradoks om det viser seg at dette stemmer. Lurer da litt på hvor de har dette fra. Skal sende en e-post til Heiand og spørre om jeg får tid. Endret 2. mai 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Eh. Fungerer ikke grunnskolesystemet i norge slik at man "sokner" til skoler. Hvor bor kristin, og hvor gamle er barna hennes? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tipper at det er slik at Kristin Halvorsen har utøvet sin makt til å omgå dette systemet Alinoe. (Om det da stemmer.) For jo, ungene sokner til skoler og kan ikke velge og vrake som de vil. Her i Trondheim var det to jenter som bodde i hver sin ende av en firmannsbolig som måtte gå på hver sin skole. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg tipper at det er slik at Kristin Halvorsen har utøvet sin makt til å omgå dette systemet Alinoe. (Om det da stemmer.) For jo, ungene sokner til skoler og kan ikke velge og vrake som de vil. Her i Trondheim var det to jenter som bodde i hver sin ende av en firmannsbolig som måtte gå på hver sin skole. Jeg tipper at det ikke har skjedd. Jeg tipper at enten så a) ljuger norgespatriotene, eller så b) har barna til kristin nådd videregående alder, da man som kjent velger skole selv, og valgt skoler som katta, berg, e.l. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 En himmel full av stjerner.. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, hvis de kan velge skole så er det jo ikke noe rart. Men hvor gamle er ungene? Er det hemmelig fordi det er så mange som er rett før de klikker i dette landet......... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, hvis de kan velge skole så er det jo ikke noe rart. Men hvor gamle er ungene? Er det hemmelig fordi det er så mange som er rett før de klikker i dette landet......... Kan ikke tenke meg at det er hemmelig hvor gamle barna til kristin er. Hun legger hvertfall ikke skjul på at hun er gift og har to barn. Men hvor gamle de er veit jeg ikke. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Kristin Halvorsens barn gikk på Sagene skole, ca. 500 meter unna der hun bor. Den ekstreme høyresiden viser igjen at de ikke skyr noen midler for å sverte sine motstandere og enkelte forumdeltakere plukker det som vanlig ukritisk opp. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Kristin Halvorsens barn gikk på Sagene skole, ca. 500 meter unna der hun bor. Den ekstreme høyresiden viser igjen at de ikke skyr noen midler for å sverte sine motstandere og enkelte forumdeltakere plukker det som vanlig ukritisk opp. Alder og kilde? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Fanet en kilde hvor kristin sier at barna hennes har gått på sagene. http://www.utdanningsnytt.no/templates/udf20____7496.aspx Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, veit, og det står "har gått". Og siden kristin snart er 50 så er det kanskje nærliggende å tro at barna ikke lenger er i grunnskolealder? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) (det ble en liten feil her) Den er over fire år gammel, så ikke sikkert denne stemmer lenger. Jeg ser det står "har gått", men da ingen enda klarer å finne adekvat informasjon og da kunne oppgi kilder på hvor de fant det kan de likegodt hende at Norgespatriotene har rett. Skal som sagt sende e-post til Heiand og spørre selv. Endret 2. mai 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå