kompis_25 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Jeg har ett problem med internett, fra jeg starta nettleseren til jeg kunne skrive på dette innlegge tokk det ca 10-12 min, ja det er lenge, og jeg lurte på om noen kunne hjele. Det er mildt sakt SYYYYYYKT irriterende. Jeg har også litt problemer med å logge på msn, skype, steam osv.. Jeg prøve å spille litt CS istad og det virka hele fint bare jeg kom meg inn på en server så var det ikke noe problem. Tusne takk for alle svar (Beklager skrive feil, dysleksi) Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei Jeg har ett problem med internett, fra jeg starta nettleseren til jeg kunne skrive på dette innlegge tokk det ca 10-12 min, ja det er lenge, og jeg lurte på om noen kunne hjele. Det er mildt sakt SYYYYYYKT irriterende. Jeg har også litt problemer med å logge på msn, skype, steam osv.. Jeg prøve å spille litt CS istad og det virka hele fint bare jeg kom meg inn på en server så var det ikke noe problem. Tusne takk for alle svar (Beklager skrive feil, dysleksi) Virus/Spyware på maskinen? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvilken ISP bruker du ? Jeg så noen DNS problemer tidligere i dag,med BBSE, som ga de samme symptomene. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Hei Jeg har ett problem med internett, fra jeg starta nettleseren til jeg kunne skrive på dette innlegge tokk det ca 10-12 min, ja det er lenge, og jeg lurte på om noen kunne hjele. Det er mildt sakt SYYYYYYKT irriterende. Jeg har også litt problemer med å logge på msn, skype, steam osv.. Jeg prøve å spille litt CS istad og det virka hele fint bare jeg kom meg inn på en server så var det ikke noe problem. Tusne takk for alle svar (Beklager skrive feil, dysleksi) Virus/Spyware på maskinen? Nei, har ikke det, vel ikke som AVG, spy bot eller HijackThis finner. Hvilken ISP bruker du ?Jeg så noen DNS problemer tidligere i dag,med BBSE, som ga de samme symptomene. Jeg har Canal Digital(som telenor er ISP for?). Og jeg bruker OpenDNS til DNS xD Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hadde samme problemet, det kan være at det hjelper å sende trafikk gjennom routeren, virker slik siden det var greit etter du kom inn på server i CS:S Prøv dette: Start -> Kjør. Skriv "CMD" Da kommer det opp et vindu, skriv så inn: ping www.vg.no -t -t betyr at den skal fortsette til du avbryter med CTRL+C eller lukker vinduet. Kan være DNS instillinger som får den til å koble deg fra dersom nettet ikke er i bruk. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Hadde samme problemet, det kan være at det hjelper å sende trafikk gjennom routeren, virker slik siden det var greit etter du kom inn på server i CS:S Prøv dette: Start -> Kjør. Skriv "CMD" Da kommer det opp et vindu, skriv så inn: ping www.vg.no -t -t betyr at den skal fortsette til du avbryter med CTRL+C eller lukker vinduet. Kan være DNS instillinger som får den til å koble deg fra dersom nettet ikke er i bruk. Jeg har prøvd det litt nå idag, men det kommer og går akkuratt som det selv vil. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 vil bare si det at nettet er enda ikke blitt noe bedre, og jeg begynner og bli så faens irritert på dette, så håper noen kan hjelpe meg snart her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå