R2D2 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Heisan. Sitter her og skal montere P4 2,4 i HK, og skal ha på kjølepasta. Har kjøpt AS3, isopropanol og skalpell etter å ha lest goop-guiden på overklokking.no minst fire ganger. Har renset kjøler og prosessor, men blir usikker mht hvor jeg skal påføre pasta. På bildet av prosessor som er brukt i goop-guiden ser en tydelig at kjernen ikke dekker hele flaten på prosessoren. Dette er jeg ikke i stand til å se på min P4. Skal jeg påføre pasta på hele flaten, eller hva? Er første gang jeg gjør dette, så jeg håper noen der ute er ferdig å gå i tog og kan gi meg en hjelpende hånd. På forhånd takk. mvh Poul Lenke til kommentar
norway Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg brukte qtips , dypet den ned i pastaen , og smørte et ikke allt for tykt lag over hele cpu kjernen. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 P4 kjerna dekker hele flaten.. så du skal påføre goop på hele flaten Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 P4 kjerna dekker hele flaten.. så du skal påføre goop på hele flaten Tusen takk for raske svar. Poul Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Bare hyggelig Det er derfor vi er her! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg brukte qtips , dypet den ned i pastaen , og smørte et ikke allt for tykt lag over hele cpu kjernen. Kan ikke q-tip'en legge igjen noe støv? Synes ikke det hørtes optimalt ut Lenke til kommentar
norway Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jo , kansje det....Hehe Men maskinen har suset og gått i snart 1 år etter den gang , og jeg har gjort det samme på PC`en til en venn. Så jeg lever i den tro at d går bra... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Heh, stakkars venn. Ikke gjør det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå