malinkristine Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei! Jeg har bestilt en Samsung LE32A336 til min samboers bursdag, men jeg er helt grønn når det gjelder flatskjermer osv så det jeg da lurer på er om jeg trenger noe ekstrautstyr til den? Nå har vi en gammel gammel Grundig bilderørstv med Rikstvboks til(også Grundig). Er det bare å koble flatskjermen opp mot rikstvboksen? Noen som kan hjelpe? Hadde vært så fint hvis han slapp å måtte reise til butikken og handle inn ting selv til bursdagspresangen. Han får den også på en lørdag og da får man jo ikke kjøpt noe før mandagen etter.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja, den kan kobles rett opp mot Samsungen. Hvis du vil ha optimalt bilde, kjøper du med en metersstup med HDMI. Lenke til kommentar
malinkristine Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 OK. HDMIkabel er notert. Men en ting til, jeg har lest at lyden er så som så på denne TV. Kan jeg kjøpe f.eks ekstra høytalere til? i så fall hva? Lenke til kommentar
titbit Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 3-serien er entrymodellen til Samsung (inntrekkeren). Det er spart på det meste på denne modellen, men lyden er helt grei. Det er få flatskjermer i dag som har noe særlig imponerende lyd. Ønsker du noe ekstra lyd er alternativene endeløse. Denne saken er relativt fornuftig for å få litt bedre lyd ut av TV'en. http://www.mono.no/display.x?cid=163&sid=547&id=2743 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå