LasseTheDude Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hei! Er det mulig og bruke springen til kjøling? Altså, du kobler en slange til springen. Fører den igjenom ditt hjemmelagde vannkjølingssystem i pcen. Og lar det renne ut i sluket etterpå? Det skal da vel være mere enn nok trykk til og gjøre dette. Forutsettningen er at du ikke har vannmåler da, men Er dette mulig? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har blitt diskutert før. Ja, det er selvfølgelig fullt mulig men det vil oppstå mye kondens. Så isolering er veeeeeldig viktig. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvorfor MYYYE kondens? Jeg har bestilt meg en spray som kjøler ned til 51- (brukes til å finne jord feil), skal spraye blokka mi.. Da skal dere får se kondens! ;p Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvorfor MYYYE kondens? Fordi vannet fra springen ikke er så sinnsykt langt fra frysepunktet? Lenke til kommentar
LasseTheDude Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Hva kan være fornuftig isolering? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva kan være fornuftig isolering? Neoprene til vannblokk (netconnection) Dielektrisk fett til CPU pinner/HK (microplex) og polytylenskum til slanger (clas) evt armaflex. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Husk også at vannet i springen ikke er rent så det kan fort oppstå mye groms i kjøle systemet... Og stakkars maskinen din hvis noen kobler av tråkker på slangen etc. hehe.. -P- Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hvorfor MYYYE kondens? Jeg har bestilt meg en spray som kjøler ned til 51- (brukes til å finne jord feil), skal spraye blokka mi.. Da skal dere får se kondens! ;p da håper jeg du har mange bokser og ikke skal tilbringe mye tid foran skjermen Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 hehe, ja det er en rimelig kortvvarig ting... Blir det samme som å snu en luft på boks opp ned så har man samme effekten. varer i ca to min... -p- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå