Gjest usikker russ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei. Jeg har aldri hadd kjæreste tidligere og er jomfru. Tidligere hadde jeg mange jente venner, men etter at jeg slutta på ungdommskolen har jeg mista kontaken med alle, så nå er det bare en guttegjeng. Har lenge hadd lyst på kjæreste nå, men forholdene er ikke slik at det er så lett. Mener selv jeg passe fin gutt å se på. Har jobba litt med brunfargen og frisyren i år. I år er jeg svartruss og i går var det fest. Før russetiden bestemte jeg meg for å prøve å finne ei jente å rote litt med og kanskje holde kontakten senere også, for det kan jo være litt letter i beruset tilstand. I går var jeg på fors med noen gutter hvor jeg kun kjente en av de. Litt senere kom det 2 gutter til og 3 jenter som jeg heller ikke kjente. Jentene kjente tydligvis alle de andre fra før og den ene jenta syntes jeg var så UTRLOG søt. Men slik en feiging jeg er så turte jeg ikke å gå bort å snakke med henne, samtidlig som jeg tenkte at hun kanskje hadde en type som forfant seg i nærheten. Litt senere kom hun faktisk bort til meg for å hilse. Jeg ble selvfølgelig utrolig glad, men faktisk ikke så nervøs. Vi snakka sammen i kun 2-3 minutter, litt om russeknuter osv. Tenkte jeg skulle spørre om hvor hun kom fra og kanskje sjekke om det var noen felles bekjente, men det er jo så typisk ting å snakke om og egentlig bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Derfor kom jeg ikke på noe å snakke om så jeg gikk bare på en måte. Resten av kvelden så bare overså hun meg, og jeg prøvde et par ganger å ta litt kontakt. Da ble litt deppa og ble sur på meg selv pga at jeg ikke klarte å snakke med henne tidligere. Hva gjør jeg feil? Hva kan jeg snakke om? Eller er jeg rett og slett en kjedelig person? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Høres mest ut som hun tok kontakt fordi du var der der og da, ikke fordi du er den du er. Hvis du tenker deg om så er vel sansynligheten veldig stor for at du pratet minimum like mye med alle andre også? Nå som du er russ så er det enda lettere for deg å drite i å være nervøs.. Test deg litt og mann deg opp! Hvis det innebærer at du drikker de første gangene, så okei, men ikke gjør deg avhengig av alkohol for at du skal ta kontakt. Det er en dårlig (norsk) egenskap.. Hva så om damen har type? Du har fortsatt rett til å prate med damen, og det hjelper deg bare til å bli mindre nervøs når du prater med nestemann. Ikke tenkt på hva du skal snakke om, bare få blikkontakt, vær deg selv og ha det gøy! Husk at ingenting tilsier at du må sitte der og prate med henne hele kvelden, prat litt, gå videre og ta deg til rette med å komme tilbake senere.. Prøv deg frem å se selv hva som funker! Endret 1. mai 2009 av LOOM Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Høres mest ut som hun tok kontakt fordi du var der der og da, ikke fordi du er den du er. Hvis du tenker deg om så er vel sansynligheten veldig stor for at du pratet minimum like mye med alle andre også? Jo det kan være sant. Men den søte jenta ville jeg prate med, i motsetning til de andre. Så jeg burde vel på en måte ha snakket mere med hun? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Selvfølgelig burde du ha pratet med henne, men grunnen til at jeg sa det jeg gjorde var fordi du sa hun overså deg. Hun overså deg ikke, fordi hun hadde ingen spesiell grunn til å overse/snakke med deg i utgangspunktet. Hvis du skjønner? Hadde du tatt iniativ og fått fysisk kontakt med henne ville hun jo ha lagt merke til deg senere også.. Er du keen på henne, så tar du kontakt. Funker det ikke, så prøv på en annen måte neste gang. Det handler bare om erfaring og om å mestre det ukjente. Det er derfor helt vanlig å bli nervøs! Bli intim, kos, le, hygg deg, hopp rundt med kameratene dine og kom tilbake til jenta etterpå igjen. Have fun boi! Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hmm, jeg har litt å tenkte på og jobbe med. Skal ut igjen nå, får prøve å manne meg opp litt hvis jeg får sikte på noe. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Et viktig tips : Gjør det til en vane at når du er på vors, fest eller uansett så prat med alle sammen. Hils på dem si va du heter , spør va dem gjør , hvordan dem kjenner hverandre, fortell en morsom historie . Så går du videre på person til person. Gjør du det til en vane at du prater med alle. Vil du ikke tenke i hodet ditt " vist jeg prater med henne nå så vil alle tro at jeg sjekker henne opp , så da tørr jeg ikke ". Ikke tenk at du vil rote med henne eller ha et forhold . Da blir du nervøs. Tenk at du har lyst å prate med henne og bli kjent. Du er på fest og skal ha det morro. Det er alkohol og stemning. Da er det lov å prate med alle og sprenge grenser Vist du er redd for å dumme deg ut og få høre noe i ettertid så har du unnskyldningen , du er RUSS og Full ! perfekt, lev livet nå til 17 mai og kos deg! Endret 2. mai 2009 av Vizzy Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Næ, du er ikke kjedelig. Du er bare redd for å være Awesome. Når du virkelig slepper deg løs og ikke bryr deg om hva andre måtte synes, DA er du dritkul. Det er alt som skal til Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Yohoooooo! Hun har lagt meg til som venn på facern ;D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ok. Du bestemmer deg for at du vil ha kjæreste. Samme kveld møter du en interessant jente, og blir deppa da hun ikke snakker med deg hele kvelden? Det har ikke slått deg at hun kanskje ikke er like interessert i deg som du er interessert i henne? Og at hun har lagt deg til på Facebook betyr ikke så mye. Selv om lillesøstern til en venn la meg til der betyr det ikke at hun vil at jeg skal råpule henne oppetter veggene. Eller...? Endret 4. mai 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå