Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få henne til å ville mer?

Gjest Seksuelt frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Seksuelt frustrert

Hei!

Jeg fikk meg ny kjæreste for ca. tre måneder siden.. Jeg er skikkelig glad i henne, men føler at hun nesten ikke har noen seksuelle behov overhodet..

Får meg til å føle at hun har et problem med meg..

Jeg lurer på om det er noen somhar tips til hva jeg kan gjøre for å øke hennes seksualdrift.. Hun er forøvrig ikke sælig eksperimentell i senga.. vi har alltid sex i misjonærstilling, og hun er ikke videre interessert i å prøve noe annet.. Noen forslag her også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Prat, prat og prat! Hvor gamle er dere? Prøv å "åpne" henne og få henne til å fortelle litt om hva hun liker. Hun kan jo ikke forvente at du skal være tankeleser eller gjette deg frem.

Lenke til kommentar

Som de andre sier er kommunikasjon veldig viktig. Hvis jenta kun vil ha misjonærstilling, så kan det jo være et tegn på at hun er usikker. Hun vil f.eks. kanskje ikke stå med rompa vendt mot deg, noe som i seg selv egentlig er naturlig. Nå vet selvsagt ikke jeg hvordan det er i senga deres, men et godt råd kan jo være å lette litt på stemningen. Tull og ha det morsomt. Eksprimenter og prøv ut nye ting. Hvis det ikke fungerer kan dere bare le av det og prøve på nytt. For min del var humor en ganske fin måte for å bli trygg på og kjent med kjæresten i senga :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Viking_*

Er litt enig med overstående poster: Jeg reagerer også på at "hun vil bare ha misjonærstilling"! For det første tenker jeg at det er veldig pussig at en jente vil har en bestemt stilling. Jenter vil gjerne heller ha en spesiell stemning, og ikke stilling. Er du ærlig mot oss nå? Tips som kan gjøre henne mer "sulten" må være å spille på hennes erogene soner. Og for Guds skyld, ta deg god tid. Du vet for eksempel at påvirkning av kvinnens bryster har direkte kontakt med fuktighetsproduksjonen der nede? Beføling og anti-hurtighet er som skapt for kvinnen. Tror jeg da... :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...