Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen restarter hele tida

Anbefalte innlegg

Hei

Etter i går kveld så funker ikke Pcen min, den vil ikke loade windows Xp. det vil si den kommer til "Loading windows xp" den loader 1 stripe/bar også restarter den.. Jeg tror min søster lasta ned nokka, fordi hun var sist på Pcen.. Jeg kommer ikke inn på Sikkermodus.. Og jeg tenkte "jeg formater hele driten" men fikk et annen problem.. jeg booster Cden, kommer til skjermen der hvor det står "enter" for installering av windows "E" for reparasjon osv.. jeg trykker på "ENTER". Jeg trykker enter også kommer det til en skjerm hvor det står sjekker disken elns.. husker ikke også fryser den der..

Jeg trenger hjelp.. hva skal jeg gjøre nå?

Hvis du trneger annen info bare si ifra..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vent med å reinstallere OS før du har gjort en hardware sjekk. Kan være problemer med minnet. Kjør gratisprogrammet memtest86 og se om du får feilmeldinger. Sjekk om strømforsyning og hovedkort er som det skal. Temperaturer, spenninger.

Mvh

S

Lenke til kommentar

Tror ikke det er delene som er nokka feil med, det virker som det er en virus.. noen som vet hvordan jeg kan scanne virus eller gjøre en "disk check" ? utenat at jeg kan laste opp windows? jeg gjorde f8 og valgte "deaktive restart system feil" nokka.. så fikk jeg en melding dekativer diskfragmentering, gjør en CHDISK osv.. det vil se det er virus på datan.. noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...