Peddikeik Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hey! Jeg bare lurer på om det finnes en side der vi f.eks kan lage vår egen profil og legge inn bilder vi har tatt? Og da mener jeg kanskje et forum/side som kun er opprettet for dette og som vi kan kommentere hverandres o.l på. Klart, vi kan jo gjøre det HER, og vi kan lage vår egen blogg etc, men jeg er ikke ute etter det. Hadde vært mye gøyere med en skikkelig side for noe slikt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 photo.net, foto.no, deviantart.com, 1x.com, photosight.org, osv osv. take your pick Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 flickr.com, uten tvil.. Mange som ser bildene dine, og enkle gode systemer. Mye mer oversiktilig enn de fleste rotete sidene som finnes.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det jobbes med å få til en slags portfoliotjeneste her på akam, kanskje under vårt domene helebildet.no, men det er usikkert når det vil skje. Finanskrise og nedskjæringer, vettu. Lenke til kommentar
Peddikeik Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Nice. Akkurat sånt jeg såg etter - da har jeg noe å bryne meg på. Thænks! .. Skal ikke være lett i kriser nei, Aetius.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå