pisteffa Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg lurer på hva aldersgrensen er på sprit i danmark..... Lenke til kommentar
pisteffa Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 SERR?? haha heftig, trodde det bare var for øl jeg Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Google er en finfin ting. Google = Danmark innførte 16-årsgrense for kjøp av øl, vin, brennevin og tobakk i butikker 1. juli 2004. Legitimasjon med bilde må framvises. Aldersgrensen for kjøp av alkohol på utesteder er 18 år. Hvor gammel er du egentlig? Bare lurer Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Aldersgrense_...oholkonsumering Lenke til kommentar
pisteffa Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 jeg er 16, men tobakk er 18 nå på butikker. er også i danmark ^^ Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 var i danmark for tre år siden på guttetur. ble aldri bedt om legitimasjon (kjøpte jack på seven elven lol) bortsett fra når vi skulle inn på utesteder. Lenke til kommentar
pisteffa Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 takk for alle svar, da blir det fylla......... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Husk at selv om du har lov å drikke det der nede, så har du ikke lov å ta spriten med deg hjem da! Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) flytta til danmark når jeg var 17. da var det 15 år på øl sprit og tobakk. uteplassene har jeg ikke peiling på, men har aldri blitt spurt om id... er 26 nå, så er jo en liten stund siden... Endret 3. mai 2009 av Dobain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå