Gå til innhold

Ny TV, Samsung LE40A559

Anbefalte innlegg

Hei, da var tiden kommet for å bytte ut den gamle CRT-skjemen.

Jeg har vurdert å kjøpe Samsung 40" LCD TV - LE40A559 Full HD fra MPX.no denne uken, siden de har den til under 6000kr. Noen som har erfaring med denne skjemen? Eller kan anbefale en annen skjem til 5-6k?

Takk : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV'en skal ikke brukes til noe spesielt.. TV-titting og film for det meste.

Jeg vet at det er neppe den beste full-hd TV'en. Men funker kanskje bra til den prisen?

Takk for svar

Lenke til kommentar

Om du ønsker input er det viktig å være spesifik ang. bruksområde. Hvilke Tv-signaler har du? Bruker du TVen mye til spilling og PC? A656 er en ganske mye bedre TV. Om bruksområdet primært er SD-signaler kan det være en ide å kikke på plasmamodeller. På disse får du stort sett ikkje fullHD, men mange andre kvaliteter. Til 5-6k får du fjordårets plasmafavoritter PX80/81 pg PG6000/7000.

Lenke til kommentar
Om du ønsker input er det viktig å være spesifik ang. bruksområde. Hvilke Tv-signaler har du? Bruker du TVen mye til spilling og PC? A656 er en ganske mye bedre TV. Om bruksområdet primært er SD-signaler kan det være en ide å kikke på plasmamodeller. På disse får du stort sett ikkje fullHD, men mange andre kvaliteter. Til 5-6k får du fjordårets plasmafavoritter PX80/81 pg PG6000/7000.

TV-signaler? Jeg har kabel TV og dekoder fra candal-digital som gir både digital-tv og HDTV. Bruker den ikke til spilling. Men Kanskje jeg kobler datan til TVn for å spille film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...