Pavii Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei, da var tiden kommet for å bytte ut den gamle CRT-skjemen. Jeg har vurdert å kjøpe Samsung 40" LCD TV - LE40A559 Full HD fra MPX.no denne uken, siden de har den til under 6000kr. Noen som har erfaring med denne skjemen? Eller kan anbefale en annen skjem til 5-6k? Takk : D Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Må nesten vite litt mer om bruksområdet ditt for å kunne anbefale en skjerm som passer for deg Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 En ganske middelmodig full-hd skjerm i mine øyne. Svak på dårlige tv-signaler. Jeg antar det kan retferdiggjøres med den lave prisen. Lenke til kommentar
Pavii Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 TV'en skal ikke brukes til noe spesielt.. TV-titting og film for det meste. Jeg vet at det er neppe den beste full-hd TV'en. Men funker kanskje bra til den prisen? Takk for svar Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Om du ønsker input er det viktig å være spesifik ang. bruksområde. Hvilke Tv-signaler har du? Bruker du TVen mye til spilling og PC? A656 er en ganske mye bedre TV. Om bruksområdet primært er SD-signaler kan det være en ide å kikke på plasmamodeller. På disse får du stort sett ikkje fullHD, men mange andre kvaliteter. Til 5-6k får du fjordårets plasmafavoritter PX80/81 pg PG6000/7000. Lenke til kommentar
Pavii Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Om du ønsker input er det viktig å være spesifik ang. bruksområde. Hvilke Tv-signaler har du? Bruker du TVen mye til spilling og PC? A656 er en ganske mye bedre TV. Om bruksområdet primært er SD-signaler kan det være en ide å kikke på plasmamodeller. På disse får du stort sett ikkje fullHD, men mange andre kvaliteter. Til 5-6k får du fjordårets plasmafavoritter PX80/81 pg PG6000/7000. TV-signaler? Jeg har kabel TV og dekoder fra candal-digital som gir både digital-tv og HDTV. Bruker den ikke til spilling. Men Kanskje jeg kobler datan til TVn for å spille film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå