Gjest _gutt 15 _ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hallo. Er en gutt på 15. Vanskelig å si åssen hu er mot meg osv, men hun smiler til meg, hun sier "hei" eller "morn" til meg når jeg møter henne i klasserommet,hun hjelper meg med lekser og sånt noen ganger, og masse sånt.Somsagt kan ikke dere vite dette, men kan hu like meg på en eller annen måte for dette? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Prøv å kom litt nærmere inn på henne, kanskje spørre om dere kan finne på noe på fritiden (hvis dere ikke gjør det allerede)? Det er nok lurt å gjøre det før du eventuelt spørr henne om hva hun føler. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hun er sannsynligvis bare en venn. Hadde vært fint å fått vite noe mer, hvis vi skal ha noen sjans. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg tror også hun bare er en venn, vi er aldri vært sammen på fritiden og sånnt, men har heller ingen planer for å skaffe meg kjæreste. Vet ikke om jeg skal si så mye mer..Lurte egentlig bare på dette litt Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det blir det samme vist du går på REMA1000 å handler. Du kjøper en IS . Det sitter en dame i kassa. Hun smiler til deg og sier hei. Hun hjelper deg med bæreposen og spør om du skal ha kvittering. Du blir glad og smiler tilbake. Det vil ikke si at hun liker deg. Det sier bare at hun er snill og vennelig. Liker deg som en venn/kunde Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 spør om hun vil være med deg på kino på neste lørdag:) da få du svaret ganske raskt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå