Mortos Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg holder på å fjerne skjermkortdriverne pga en oppdatering. Men, jeg har ikke gjort det skikkelig de andre gangene jeg har gjort det så jeg vet ikke hvilke jeg skal fjerne. Det er 3 windows driverpakker som basically ser like ut det er bare forskjell på datoen de er installert også er det 4 sifre helt i slutten som er annerledes. Også er det 2 nvidia drivere, en som bare heter nvidia drivers. Og en som heter nvidia performance drivers. Det jeg lurer på er hvilke jeg skal fjerne. Jeg har ett 9600m gt. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Restarter du i sikkerhetsmodus og bruker driversweeper-software? Har du andre nvidiating som for eks nforce hovedkort?/brikkesett. Endret 1. mai 2009 av War Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har ett nvidia chipset, vet dessverre ikke noe model på det. Bruker driver sweeper ja, lasta det ned før jeg skulle begynne med det her men våger ikke gjøre noe i tilfelle shit hits the fan. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Værste som skjer er at du sletter driverene til hovedkortet, de kan du legge inn igjen.' Post en printscreen av den siden du haker av hva du vil slette på. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Legger ved prnt scrn som du ba om. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bruk Driver Sweeper. http://www.guru3d.com/category/driversweeper/ Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Merk av nvidia dispaly og phyx, ikke chipset. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Og så kan du kanskje fjerne de ATI display driverne også. Skjønner ikke hva du skal med ATI drivere hvis du har et kort med Nvidia GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå