endtrax Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hei jeg sitter og venter på Modern Warfare: 2, men det er jo en stund til den kommer enda så tenkte jeg kunne skaffet meg ett nytt spill i mellom tiden Sjanger: Slåssing/skyting Fyr løs ! Spill jeg har: Call of duty : 4 Call of duty: world at war Fifa 09 Halo 3 ###Modnotis: Emnetittel endret til noe mer beskrivende### Endret 12. mai 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Prototype kommer jo etterhvert da. Hva med Mass Effect har du det? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Foreslår at du koser deg med Gears of War 1 og 2 i mellomtiden jeg Lenke til kommentar
vegard12345 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 gears of war 2 selfølgelig! Lenke til kommentar
Instict Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dead or Alive (beat ´em up!) Street Fighter (beat ´em up!) Ellers er Gears of war som noen har nevnt her ganske bra. Og Mass Effect som noen har nevnt er et av de beste spillene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bioshock!! Synes selv dette er et genialt spill, vunnet mange priser har det også. Fantastisk story. Og ja, du bør strekt vurdere Fallout 3! Fantastisk spill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Battlefield: Bad Company! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå