ACMilan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg drømmer om at jeg en gang skal bli proff i utlandet. Det er liksom guttedrømmen, og som jeg vet mange andre også har. Jeg vil vite hva dere mener om hva som skal til for å bli en profesjonell fotballspiller. Alle meninger og tanker tas imot Lenke til kommentar
delta009 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 eneste måten å bli proff i noe er å satse 100% på det og ikke gi opp uansett... Vet det er et lit "tulle-svar", men er det eneste som virkelig fungerer. Så fins det flere forskjellige måter å trene på da, som gjør at dette går fortest mulig på.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Trening og talent. Man kan komme veldig langt med hard trening, men de beste som Messi, Ronaldo & co har også en god porsjon talent i bagasjen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Man må også satse tidlig. I Norge begynner man kanskje å satse ordentlig når man er fyllt 10, og f.eks. i Spania blir de beste ungene plukket ut allerede som 5 og 6 åringer, og de trener mange ganger i uka. Endret 1. mai 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Trene mer enn de andre og ha et lite naturtalent. Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvis du vil bli som de ovenfor trenger du Fart, teknikk, styrke, mye trening, godt kosthold, gode holdninger, gode trenere, og et bra talent. Hvis du derimot vil bli en komplett fotballspiller må du også øve en del på hodestyrke og taklinger. (Fantastiske fotballspillere, men face-it defensivt er de ikke noe særlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå