Lundefugl Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Heisann. Har tenkt å anmelde en sak, men usikker på hvordan jeg skal gå fram. Skal prøve å fatte meg kort: Er russ i år, og drakk meg sanseløs igår. Når jeg våknet opp hadde jeg en "dott" i øret (noe som når man kjører i undervannstunneler), men brydde meg ikke særlig om det. Senere på dagen har jeg det fortsatt, og var litt øm i bakhodet. En kompis bemerket at hele øret mitt var hovent og blått, og det viste seg at jeg var blå rundt hele øret og i bakhodet. Fikk meg time hos legevakten for å sjekke om det var noe alvorlig, og det viste seg at halve trommehinna er borte. Fikk tatt bilder av skadene, og skal til Tromsø på mandag for å se på skadeomfanget. Nå har jeg snakket med flere kompiser som da så situasjonen, da jeg ikke husker noe av det som er hendt (var altfor drita). Jeg hadde visst sovnet av på russelokalet vårt, og en som ikke er russ hadde rett og slett slamret til meg gjentatte ganger for å vekke meg. Har nå funnet ut hvem det var, tidspunktet det skjedde på, og har vitner som så hendelsen. Så mitt spørsmål: hvordan skal jeg gå fram for å anmelde dette? Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 gå på politistasjonen å anmeld? Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 gå på politistasjonen å anmeld? Easy as that? Hva skal jeg si? Bare forklare hva som er hendt, så tar de seg av resten? Aldri opplevd noe lignende før, gjør sjelden mye bråk utav ting, men nå er det gått for langt. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg var så dritings i går så jeg sovnet, og når en fyr jeg ikke kjente kom bort for å prøve å vekke meg opp ble øret mitt ødelagt. Jeg vil anmelde han!! Haha prøv det å se om det funker Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg var så dritings i går så jeg sovnet, og når en fyr jeg ikke kjente kom bort for å prøve å vekke meg opp ble øret mitt ødelagt. Jeg vil anmelde han!! Haha prøv det å se om det funker selvsagt funker det. han har jo vitneutsagn. er det nok til få en dom i saken, uvisst. er det nok til å anmelde? absolutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå