Teac Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Gratulerer, men jeg er veldig skeptisk til slike premier før de faktisk er på kontoen. Har hørt om flere som har vunnet, men aldri fått superpremien. Du står ganske dårlig dersom de nekter å betale deg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har du fått casha ut pengene egentlig? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 De betaler ut 9000$ i måneden. (sikkert for at jeg skal fortsette å spille bort penga), Men jeg har fått de første 9000$ ca 60.000kr Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Noen har sikkert link til en annet emne her på forumet.Der en fyr vant noen penger. Og spilla de bort igjen! Er en epic tråd. So what do you mean? Lenke til kommentar
Rinoa Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Gratulerer, mye pengs det Ikke spill bort pengene igjen, for all del. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Gratulerer, mye pengs det Ikke spill bort pengene igjen, for all del. Takk Har ikke tenkt til det, men må inrømme at jeg har vært veldig nære noen ganger. Spilte faktisk 1 dollar når jeg hadde drekki litt Er glad jeg ikke fortsatte. Dumt at de bare skal utbetale 9000$ i måneden og ikke alt med en gang Litt surt å tenke på at hvis jeg hadde spilt med maks innsats så hadde jeg vunni 500.000$ som er over 3.000.000kr... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Grattis! Skulle ønske jeg var i dine klær Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Noen har sikkert link til en annet emne her på forumet.Der en fyr vant noen penger. Og spilla de bort igjen! Er en epic tråd. So what do you mean? At det kan ENDE opp med at du spiller de bort. Lol Omfg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå