RamGuy Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hei, Jeg er på utgikk etter et par gode og underholdene spill hvor det er gode løsninger for 2-3 spillere på samme konsoll? Per dags dato har det gått litt i FIFA09, PES2009, Lord of the Rings Conquest, Beijing 2008 og RTL Winter Sports.. Er nå på utgikk etter noe friskt blod som jeg sammen med familien og venner kan sette oss ned og underholdes av! Noen forslag? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) L4D er jo knall 2 player spill (eller 4 hvis du har live). I allefall med venner, familie er jeg ikke så sikker på. Army of Two er også litt artig, samme Med Rainbow six Vegas. Endret 1. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nevner noen: Mariokart/ Mario Party via Project64 - emulatoren, Monopoly 2008, Jones in the Fast lane, NFL Street, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 På Play.com får du Vegas 2 til 100-lappen, og Army Of Two varierer mellom 50 og 100kr. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 er det party spill? Så duger vel Lips, Scene it, Guitar hero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå