Cristea Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg finner ikke mitt eget nummer på 1881 eller gulesider, noen som vet hvorfor? Enklere å holde kontakten med folk når de kan finne deg der... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Samma med meg. :/ ? Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvis nr ditt er hemmelig eller ikke registret kontantkort så finner du det ikke der. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) vist man er under 18 så står mobilen registret på foresatte.. vist dere er over 18 og det ikke står der, så er det bare ingen som vil ha det neida^^ finner ingen god grunn.. edit: Geggse @ støttes.. Endret 1. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har dere prøvd å søke på nummeret i stedet for navnet? Det e jo mulig at nummeret står på et annet navn (foreldre), og i så fall dukker det ikke opp om dere søker på dere selv. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) big frikki'n edit: fant meg på begge sider. både ved søk på nr. og navn. jeg er under 18. Endret 1. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har søkt på både adresse, navn og nummer. Ingen treff. Har ikke skjult nummer tror jeg? Er jo mobil, men kontantkort har jeg ! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 ring dem og spørr etter ditt eget nr. vist de har det der så slenger du dem full i drit.. vist de ikke har det der heller.. så slenger du dem full i drit Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Finner heller ikke nmr. har nok ikke skjult nr og er under 18, men på de forrige mobilene fant jeg det, noen som har peiling? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor gamle er de nummerne dere ikke finner? Tar noe tid før de blir registrert. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Blir som regel valgt og det skal være oppføring når nummeret blir registert. Hos Telenor f.eks blir det automatisk huket av for reservasjon mot oppføring dersom brukeren av abonnementet er under 18, men er fult mulig og stå oppført der også selv om man ikke er 18. Brukere over 18 får automatisk oppføring med mindre det blir reservert mot. Tidligere hos Netcom ble det atuomatisk ingen oppføring av nye kunder der, med mindre man valge oppføring, nå må man velge en av delen under registreringen. Står man ikke på 1881 er det fritt frem og registere seg. Lenke til kommentar
Cristea Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Blir som regel valgt og det skal være oppføring når nummeret blir registert. Hos Telenor f.eks blir det automatisk huket av for reservasjon mot oppføring dersom brukeren av abonnementet er under 18, men er fult mulig og stå oppført der også selv om man ikke er 18. Brukere over 18 får automatisk oppføring med mindre det blir reservert mot. Tidligere hos Netcom ble det atuomatisk ingen oppføring av nye kunder der, med mindre man valge oppføring, nå må man velge en av delen under registreringen. Står man ikke på 1881 er det fritt frem og registere seg. Takk gud for at du finnes! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Står man ikke på 1881 er det fritt frem og registere seg. Alternativt kan du kontakte operatøren din og be om oppføring, da føres det opp i alle nettkataloger. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg finner ikke mitt eget nummer på 1881 eller gulesider.......... På Gule sider( tlf.no) blir info lagt inn ganske raskt (samme dagen) hvis du registrerer deg. Du får tilsendt en sms for å bekrefte. Endret 9. mai 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Mr.Static Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Står man ikke på 1881 er det fritt frem og registere seg. Alternativt kan du kontakte operatøren din og be om oppføring, da føres det opp i alle nettkataloger. Jepp, det er helt riktig. Kilden til oppføringer i nettkataloger og opplysningstjenester er det som ligger registrert hos operatøren. Kontakter man operatøren og ber om de skal åpne for oppføring så blir dette sendt til alle opplysningstjenester samtidig. Og det samme gjelder for de som ikke lenger ønsker oppføring noen steder. Når operatøren legger på en reservasjon, så får alle opplysningstjenester beskjed samtidig, og nummer og navn forsvinner ut... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Som sagt tidligere, kontakt teleoperatør. Er kun operatøren som står bak all informasjon. Er der alle opplysningstjenestene henter informasjon ifra. Men mye tyder på at du er blitt reservert ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Logg inn på "min side" hos operatøren din, hos de fleste (alle?) kan man endre det der. De fleste gir ut numre til nummeropplysningstjenestene med mindre man reserverer seg, men Tele2 har som standard å reservere nye kunder mot nummeropplysning. Hos f.eks. Chess kan man også velge å stå oppført med navn og nummer, men ikke adresse. Det er jo kjekt for de som bare er halvparanoide. Endret 11. mai 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå